vrijdag 17 oktober 2014

Welkom op Second hand & Sober

Goedenavond!

Na lang nagedacht te hebben... toch zelf aan het bloggen begonnen. Een blog om veel inspiratie op te doen en natuurlijk de leukste tips te delen! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mandy, woonachtig in de provincie Gelderland en altijd op zoek naar leuke spulletjes. In mei de eerste echte sleutel gekregen van een geweldige tussenwoning samen met mijn partner. Laat het decoreren dus maar beginnen :)! Hoewel ik vroeger helemaal into de barokstijl was, zul je hier voornamelijk een landelijk/sobere stijl voorbij zien komen. Dus lieve mensen, als jullie mij willen volgen zou ik dat erg leuk vinden! hieronder vast een voorproefje.
Lieve groet, 
Mandy 


5 opmerkingen:

  1. Hej Mandy ,
    Ik ben zooo blij dat je mijn blog opnieuw opgezocht hebt , ik kon je op geen enkele manier bereiken ... wat is het mooi bij jou !!! Ik ga je zeker volgen hoor eind de komende week maak ik een nieuwe blogpost ik ga je ook even vermelden daarin !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon niet wachten heb het nu al maar gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..ik ben heel benieuwd, de foto`s zeggen al heel veel, mooi hoor! Ik ga je volgen.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben je ook te volgen op facebook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Via Facebook niet, wel via instagram! Link staat op de pagina 'over mij' :)

      Verwijderen