vrijdag 28 november 2014

Bankje

Hallo lieve volgers!

Ik wil iedereen even bedanken voor het volgen van mijn blog. Binnen nog geen maand tijd al 46 volgers en aardig wat pageviews :)! En super leuk alle berichtjes die jullie achterlaten. Vanavond heb ik een nieuw bankje opgehaald! Ik wil hem zelf nog wel wat gaan bewerken zodat hij er wat ouder uit komt te zien. Dus mochten jullie tips hebben hoor ik het graag!!

Vandaag heb ik gordijnen besteld voor in de woonkamer. Nog even geduld.. want ze komen waarschijnlijk voor de kerst niet meer.. Helaaaas. Maar zodra ze er zijn komen er natuurlijk foto's!

Nou even wat plaatjes van het bankje dan maar;











































Wil alleen het snoer even vanaf de andere kant nog doen.. Zo lelijk!

Fijne avond!

Liefs,
Mandy

15 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je lieve reactie! Je hebt een mooi bankje gekocht. Hier kan je eindeloos mee stylen.
    Ik ben benieuwd welke gordijnen je uit hebt gezocht? Ik heb mijn gordijnen verkocht en moet nog andere gordijnen of misschien luikjes uitzoeken...? Ben er nog niet uit..

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi bankje Mandy, maar om de kleur zo te adviseren bij lamplicht vind ik moeilijk. Op het eerste gezicht zeg ik: zo laten. Zo te zien komt hij mooi uit zoals je hem hebt gedecoreerd.
    Jammer dat de gordijnen zolang duren, maar ja, met de kerstvakantie er tussen, vertraagd er veel.
    Veel plezier van je bankje.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n bankje is mooi en ook nog eens ideaal...je kunt er alle kanten mee op. Het lijkt op de foto's inderdaad wel wat nieuwer hout, volgens mij kun je met loogbeits best wel iets doen. Ik zou wel even bevestiging zoeken bij blogdames, die er ervaring mee hebben of informeren bij By Esatto...daar is het te krijgen en kunnen ze je prima adviseren. Succes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is gemaakt van (al iets verweerder) steigerhout. Heb je zelf ervaring met loogbeits? wat dat betreft kom ik net om de hoek kijken hoor.. al die smeersels en dingen hihih. maar in ieder geval bedankt voor de tip :)

      Liefs.

      Verwijderen
  4. ik vind je bankje zo ook al mooi, evt zou je loogbeites kunnen proberen, zelf heb ik het nog niet gebruikt maar wel gave dingen van gezien:)
    k zou er niet teveel aan prutsen, mijn ervaring is dat het dan tegen gaat vallen...misschien een tijdje buiten laten staan? maar dan moet je m wel binnen missen;-)
    je stopkontaktje wegwerken door je "huid"die je erover hebt hangen iets te verschuiven zodat je het stopkontakt niet meer ziet;) of een klein krukje er voor zetten met daarover een plaid..succes!
    t ziet er gezllie uit!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi het bankje, staat gezellig met de lamp en de kruik...
    kan je eindeloos veel kanten mee uit !! prachtig !!
    fijn weekend geniet ervan
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bankje is echt heel mooi, je kunt er zo lekker mee stylen. ik vind hem zo naturel ook al mooi, maar je kunt er inderdaad ook een beits op doen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi bankje , en die draad had ik niet eens opgemerkt .ik maak soms een draad aan de poot vast als hij lang genoeg is.
    En die loogbeits is echt een goed idee.
    Groetjes en fijn weekend
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig dat bankje!! Mooi met die lamp erop
    Ik zou ook voor beits gaan. Succes ermee en we zien de foto's wel tegemoet
    Fijn weekend
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk bankje! En wat krijg je van de blogdames gelijk goede adviezen hè! Dat is wel het leuke van het bloggen: zo kom je weer op ideeën tenslotte!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gestyled, zo leuk zo'n bankje, daar kun je zoveel kanten mee op! Loogbeits van Esatto is inderdaad een mooi product, een vriendin van mij heeft er haar vloer mee gedaan, dat is echt prachtig geworden!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf bankje hoor, kan je altijd zoveel leuke dingen mee doen! Ik heb hier helaas geen ruimte voor, ik vind de kleur op de foto's al heel erg mooi! Maar als je hem wat grijzer wilt.. ik heb net verouderingsbeits van essato besteld , en op mijn teak eettafel gesmeerd, het is nu een stuk donkerder en grijzer ( was eerst echt een beetje gelig hout )
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even twee spijkertjes aan de achterzijde van de zitting slaan en daar het snoer over geleiden, dan zie je die niet meer. alleen wel waar de stekker naar het stopcontact gaat, maar dan kan je dat huidje een klein stukje opschuiven.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je je bankje leuk gedecoreerd. Mooie aanwinst voor in je kamer.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi sfeerhoekje. Ik vind je bankje enig. Daar kun je zoveel kanten mee op. Ik ben benieuwd hoe je bankje er na de behandeling uit komt te zien. Ik vind hem nu al zo mooi.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen