zondag 23 november 2014

Blik op de tv hoek

Goedemiddag!

Even een klein kiekje van onze tv-hoek. En zoals je ziet; vriendlief heeft een geweldige hobby. Elektronica.. en ik heb er dan helaas ook niet zoveel tegen in te brengen. Boxen aan de muur, tv aan de muur. Gelukkig hebben we wel tijdens het verbouwen alle kabels in de muur verwerkt. Daar ben ik dus al heel gelukkig mee!  In ieder geval maar zo leuk mogelijk proberen aan te kleden zonder dat er weer grote dingen voor het beeld staan. (Ja, dat vindt hij ook verschrikkelijk, dan staat het weer op de grond, midden op tafel, in de vensterbank.... zucht) Bij deze een kleine sfeerimpressie;






















































Binnenkort zal ik eens een foto maken van het totaalbeeld van de woonkamer. Maar eind volgende week ben ik jarig, en dan wil ik eindelijk gordijnen gaan bestellen dus die moeten eerst hangen ;)

Fijne zondag!

Liefs,
Mandy

19 opmerkingen:

  1. Prachtige sfeerhoek weet je ervan te maken. Fijne zondag nog...

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Mooi formaat kijkbeeld en absoluut niet storend vind ik. Gelukkig zit hier niet alles in de muur verwerkt want anders zou ik nooit van opstelling kunnen veranderen en ja dat is mijn hobby :))
    Fijne avond en ik ben benieuwd naar het totaalbeeld en je nog te bestellen gordijnen
    Alvast van harte proficiat en een hele fijne verjaardag
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het héél mooi, jouw tv-hoekje . Anders dan bij mij , met al die kabels pfff.
    Nog een fijne verjaardag toegewenst.
    en nog een fijne zondagavond
    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit hoor.....Ben benieuwd naar je totaal beeld en gordijnen.
    Alvast van harte.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig hoekje laat je ons zien...ziet er mooi uit.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er toch gezellig uit! Wij hebben de tv in de kast met deurtjes: ik heb ook zo'n hekel aan het zien van de tv. Gelukkig hebben we maar een kleintje (nog met zo'n bobbel er achter, dus bijna antiek!)
    Fijne verjaardag gewenst!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grrrr...altijd die kabel en kastjes die bij de tv horen. Verschrikkelijk! Ik wil ook graag de kabels weggewerkt hebben in de muur. Ik hoop dat het er ooit van komt!
    Maar jullie tv hoekje ziet er toch mooi uit. Mooi sfeertje!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een tv hoek vind ik altijd lastig om mooi in te richten, een tv blijft wat dat betreft een onding. Met enkele mooie accessoires erbij zoals bij jou, oogt het meteen al anders.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een TV hoek is nooit super, alleen wanneer het lelijke monster in een kast staat. Maar dan moet je nog een mooie kast vinden, dat is dan weer een ander probleem. Bij jullie is de bedrading al mooi weggewerkt ... ik vind het toch nog een sfeervol hoekje hoor, met de mooie spullen erbij!
    Lieve grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat je een prachtig tv hoekje hebt zo! Onze tv hangt in een hoek dus dat is helemaal lastig;) ben al benieuwd naar de rest van de kamer en natuurlijk je gordijnen!

    Liefs Daniëlle
    ( thofhuisje.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor Mandy...stoere sfeer.....ben je al bij mij binnen wezen kijken...?...fijne week liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks je tv, waar we trouwens allemaal een hekel aan hebben in ons interieur, heb je er wel een heel sfeervolle hoek van gemaakt!
    Succes met je gordijnen uitzoeken en een fijne verjaardag.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel mannen zijn hetzelfde hoor, die van mij kan zich ook echt storen aan decoratie die volgens hem ervoor staat. Wel fijn dat de draden allemaal netjes weggewerkt zijn!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk Mandy, dat heel veel van ons een hekel aan de tv of andere audio een hekel hebben omdat het rare objecten in het gezicht zijn.
    Maar je hebt het goed opgelost door er toch mooie decoratie bij te zetten. Je hebt het geluk dat alle bedrading is weggewerkt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend,..`k ben benieuwd naar het totaal-plaatje van je home! Dit ziet er al sfeervol uit.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nou dat heb je prachtig opgelost!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er mooi en gezellig uit, dat heb je mooi opgelost zo. Hier staat de tv gelukkig in een kast en hoef ik er de hele dag niet tegenaan te kijken:-)

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een heel mooi hoekje..

    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er zo prima uit Mandy, leuk het krukje zo.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen