woensdag 19 november 2014

Eethoek

In de vorige post liet ik weten dat ik mijn oplader kwijt was van mijn camera. Nou na 1 dag.. ik moést hem zoeken.. en gevonden!! kon dus ook niet stil blijven zitten, heb meteen een paar foto's gemaakt. Ik ben absoluut geen fotografe of iets in die richting.. maar vind het wel leuk om foto's te maken.
Soms zou ik willen dat ik er meer van kon als ik van die prachtige foto's bij anderen zie langskomen. Ik heb er gewoon de tijd niet voor, en heb ik die wel heb ik er geen zin in. Het heeft mij in iedergeval de volgende plaatjes opgeleverd!;











































Fijne avond allen!

Liefs,
Mandy

17 opmerkingen:

  1. Sfeervolle plaatjes hoor!
    Liefs Daniëlle

    ( thofhuisje.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat je zegt , dat je het niet kan , niet waar hoor.
    Prachtige plaatjes !
    Lieve groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mandy toch héél gezellige foto's hoor !!! Ik ben er ook geen crack
    in ... en mijn toestelletje is ook niet zo speciaal !
    Héél gezellig is het bij jouw...ieder seizoen heeft toch zijn charmes hé!
    fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dit ziet er anders prachtig gefotografeerd uit hoor:)
    leuk die dadeltak op je tijdschriften, weer eens wat anders!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel sfeervol Mandy !...fijne dag liefs Ria..!.x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook niet goed in hoor, maar je foto's zijn wel mooi geworden.
    Heel sfeervol. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn toch prachtige foto's geworden! Maar goed dat je de oplader weer gevonden hebt: alles ziet er sfeervol uit!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je geeft de sfeer in ieder geval wel goed weer, je eethoek is heel sfeervol en zo met
    kaarslicht erbij is het een warme uitstraling.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mandy, ik vind je foto's heel erg mooi en al doende leer je ook een heleboel hoor. Deze geven heel goed je sfeer in huis weer, dus zeker geslaagd....
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg sfeervol Mandy, fijn dat je de oplader weer hebt gevonden ;-)
    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er mooie sfeerfoto's mee gemaakt, Mandy! Lekker gezellig en warm.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mandy, je blog gevonden en me aangemeld, het ziet er ontzettend gezellig en sfeervol uit bij je!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mandy,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Wat leuk dat je ook net begonnen bent met bloggen, en toevallig zijn we bijna even oud haha!
    Je hebt een leuke blog, ik ga je volgen hoor!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Mandy,

    Al heb ik zelf geen specifiek woonblog, ik vind ze wel leuk om te lezen en dus heb je er alweer een volger bij.
    Hartelijke groet,
    Gerda - M'n Woonstek en Leven

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo mandy, met je foto's is niets mis hoor. Ik ben ook geen ster in fotograferen. Het gaat er toch om dat je de sfeer goed weergeeft en dát is goed gelukt. Mooie sfeerfoto's en ook leuk je blog. Je zal zien hoe verslavend het is het bloggen.
    Fijne zondag, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen