dinsdag 11 november 2014

Kerstaankopen

Zoals beloofd een post met spulletjes die ik gekocht heb voor in de kerstboom.
Dit jaar wordt hij zwart/wit/glas. Vorig jaar had ik wit met brons:




Nu eerst de nieuwe spullen ;)
Zwarte kerstballen groot & klein 
(intra-tuin klein €4,29 groot €4,99)


Glazen hartjes met kant & kraaltjes 
(A'ction 1,99 per 2 st.)


 Een nieuwe witte piek; de vorige was brons
  (intra-tuin €3,49)

Kleine lieve vogeltjes
(intra-tuin €2,79 per 2 st.)
  


Glazen kerstballen met witte veertjes erin
  (intra-tuin €3,49 per 4 st.)


En weten jullie al hoe de boom er uit gaat zien dit jaar?
Ben heel benieuwd!

Liefs,
Mandy

13 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal, héél benieuwd om straks je kerstboom te zien
    als alles erin hangt...van mij wordt het normaal zoals vorig jaar helemaal
    goudkleurig... maar mocht ik mogen kiezen dan wilde ik graag zo'n gewone
    sober rieten kerstboom, lichtjes erom héén en houten decoratie maar ja...
    ik woon hier niet alleen en mijn dochters willen persé een tradionele kerstboom...
    met pakjes..haha
    liefs en een fijne dag nog
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat wordt vast hartstikke mooi. Onze boom wordt weer wit met rood, net als vorig jaar. Dat verveelt me nog steeds niet. Maar wie weet, het is nog niet zo ver...
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes, die vogeltjes vind ik erg leuk. Eerlijk gezegd heb ik nog helemaal niet nagedacht over mijn komende kerstboom. Waarschijnlijk niet veel anders dan vorig jaar, met ballen van armeluiszilver...
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mandy,
    Dat ziet er heel mooi uit allemaal. Vooral de vogeltjes vind ik heel erg leuk.
    Onze boom is voornamelijk wit met zilver, al jaren, ik ben niet zo van veranderen. Maar ik probeer er wel elk jaar wat echte 'oude' kerstornamenten bij te vinden, en daar mag best een kleurtje aan zitten hoor...
    Nog even en dan breekt de versier-tijd weer aan... leuk hoor....
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat word vast een hele mooie boom . Ik ga dit jaar voor de houten deco 's in de boom
    Ik heb ook vorig jaar fluwelen ballen en schattige rendiertjes gekocht .Deze worden er nog eens in gegooid ;))
    En mijn man wil absoluut geen nepboom , dus dat word poetsen voor, tijdens en erna.....
    Lieve groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh..oh..veelste leuke spulletjes! Op naar de Intratuin..hihi!! Leuke dingen hoor.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een hele andere boom dit jaar! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik over de kerstboom totaal nog niet heb nagedacht.

    Lieve groet, Ingrid (Home & Lifestyle)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vorig jaar heb ik de overstap gemaakt naar grijs met witte en zilveren accenten, dit jaar zal ik er een enkele nieuwe bal bijkopen, maar voor de rest blijft het zo,
    Je witte aankopen zijn heel erg leuk, die veertjes en vogeltjes zijn zo schattig.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt al lekker veel spulletjes gekocht.. ik vind de bal met de veertjes erin heel mooi.
    Hier komt helemaal geen boom, alleen wat sobere versieringen..
    Fijne avond Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog heb je! Ik heb je via Petra gevonden. Ik ga je volgen hor. Enne over de kerstboom heb ik nog niet nagedacht maar jij hebt leuke spulletjes gekocht.

    Lieve groet Gonda (Eigen Thuis)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt mooie spullen gekocht!
    Ik ben nog totaal niet met kerst bezig maar eerst Sinterklaasfeest! Natuurlijk kijk ik wel eens rond bij de Intratuin oid maar mijn kerstgevoel komt pas na 5 dec.
    En ik heb ook niet zoveel te kopen: ik heb al jarenlang oude kerstballen in de boom
    hangen en dat blijft voorlopig ook zo!
    Veel plezier met je aankopen!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk de voorpret, bij mij komt dat pas na 7 december de verjaardag van mijn dochter.
    De bal met de veertjes is wel erg gaaf.
    Jouw boom zal een plaatje zijn straks.
    Fijne dag Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mandy
    Leuk dat je mij gaat volgen...:)).ik had mij ook al aangemeld bij jouw maar nog even geen tijd gehad om een reactie te plaatsen.
    Jij hebt ook een mooi blog!
    Ik heb nog geen idee welke kerstboom het gaat worden. Het liefst doe ik hier en daar wat decoratie o.i.d.Maar ja....de kids willen natuurlijk een kerstboom:((
    Leuke spulletjes heb je al klaar liggen voor de boom. Hij zal straks prachtig zijn.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen