dinsdag 30 december 2014

2015

Het jaar 2014 is alweer om.
Een jaar waarin er flink wat dingen zijn gebeurd! 
En ik denk dat de grootste verandering toch wel is geweest dat we samen een huis hebben gekocht. 

Ons huurappartementje ingeruild voor een écht huis. En zo begonnen we met inrichten; wat een verschil he :)















Samen hebben we nu een tussenwoning gekocht. Natuurlijk droom je meteen van de mooiste huizen maar we moeten wel reëel blijven natuurlijk ;) 
Zelf ben ik net 22 geworden, vorig jaar zomer ben ik afgestudeerd aan de opleiding Marketing & Communicatie. Ik ben daarna meteen van mijn parttime baantje naar fulltime gegaan (kledingwinkel). Zonder dat zaten we nog steeds in ons huurappartementje! We moeten nog wel het een en het ander doen, maar dat kan gewoon niet allemaal in 1x (bij wie wel? ;)) Langzamerhand begint alles stijl en vorm te krijgen, en komen er nieuwe spullen bij. Zowel grote dingen als kleine dingen. In 2015 dus meer dan genoeg te bloggen! 

Ik hoop dat jullie mijn blog tot nu toe leuk vonden om te volgen, en hoop dat er nog meer volgers bij gaan komen in 2015 :)!  Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor alle leuke en lieve reacties en hoop jullie in 2015 weer op mijn blog te zien. 

Om al het gelul heen wil ik nog even een paar plaatjes laten zien; de achterkant waar nu ook de gordijnen hangen.




























Vandaag het konijnenvachtje binnen gekregen die ik had besteld via landelijkensoberwonen :) ben er heel blij mee. De schaal kocht ik een aantal maanden geleden bij de kringloop.

En zoals jullie hier beneden zien: De kerstboom staat al afgetuigd buiten ;)
Had de schik er al weer van op en morgenavond wordt oud&nieuw bij ons gevierd en hij nam vre-se-lijk veel ruimte in beslag. Dus weg ermee!





































Iedereen een hele goede en veilige jaarwisseling gewenst en een gezond 2015!
Tot volgend jaar!

Liefs,
Mandy

15 opmerkingen:

  1. Blij jouw blog te kunnen volgen en ik kijk uit naar de volgende Posts.
    Voor jullie ook een spetterende jaarwisseling en een mooi nieuw jaar.
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mandy, wat een gezellige sfeerplaatjes laat je ons zien, ik zie er ook naar uit om
    straks de kerstboom uit mijn interieur te verbannen...:-)
    Ik zie al uit naar al je posten in 2015 !!
    Een héél fijn eindejaar voor jouw en je familie en al het beste
    voor 2015 !!
    Héél fijne eindejaarsavond
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie ook een goede jaarwisseling!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Mandy , jullie hebben in elk geval een prachtige tussenwoning gekocht .... en het is zooo mooi bij jou ... de gordijnen zijn ook héél mooi !!!
    Fijn nieuw jaar !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige woning...
    Prettig eindjaar en veel geluk in 2015!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sfeerfoto's laat je ons weer zien! En Mandy....alles op z'n tijd, je bent pas 22 en wie heeft er op die leeftijd een eigen huis? Het is juist fijn dat je nog kan dromen wat je nog wilt kopen en hoe je het graag zou willen hebben.
    Een interieur moet ook groeien....vind ik dan....
    Maar ik wens jullie een fijne jaarwisseling met alle goeds voor 2015!
    Ik ben benieuwd wat je ons in het nieuwe jaar allemaal laat zien.
    De gordijnen hangen alvast heel mooi!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hoor je eigen huis en je kunt inderdaad niet alles in 1 keer, wij doen ook veel zelf om het allemaal te kunnen realiseren, en het duurt dan wel langer, maar je hebt dan ook eer van je werk!
    Ik wens jullie een heel fijn en liefdevol 2015!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je een gezellige jaarwisseling ..op naar een heel gied gezellig en vooral gezond 2015...!!!....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou een heel mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2015.
    Dank je wel voor een mooi blogjaar!

    Liefs,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat jullie samen een eigen huisje hebben kunnen kopen; iedere keer iets nieuws in huis = iedere keer genieten!
    Een hele fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sfeerplaatjes, Mandy.
    Heerlijk als je zo jong al een eigen huis kunt kopen samen.
    Geniet ervan!
    En een mooie jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2015!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er goed uit!! blijven posten zou ik zeggen:)
    jij ook alle goeds toegewenst voor 2015!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig nieuwjaar! Ik ben benieuwd naar je posten dit jaar.
    Fijne avond!
    Lieve groet, Michelle
    www.wonendromen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

    Fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen