maandag 22 december 2014

De gordijnen zijn er!

Goedemorgen!

De titel zegt het al natuurlijk: Mijn gordijnen zijn binnen!! We hebben alleen de voorkant nu hangen want de gordijnrail voor de achterkant komt morgen pas (is 485 cm en we wouden dat graag uit 1 stuk, dus moest besteld worden). Ik wou het jullie niet onthouden en heb snel een paar foto's voor jullie gemaakt voordat ik zo naar mijn werk ga! In de volgende post zal ik jullie de achterkant laten zien!


























De woonkamer! aankomend jaar wil ik nog vouwgordijnen kopen voor achter de gordijnen. En zoals jullie zien is het nog niet echt vol dus kan nog genoeg kopen ;) (en laten zien hihi) Toen we gingen verhuizen hadden we een nieuwe bank nodig en aangezien we niet een groot zitgedeelte hebben, hebben we voor een hoekbank gekozen. De stof is wederom van linnen in de kleur taupe. De bank komt van CountryLifestyle.





















Dit is de stof van de gordijnen. Ze zijn antraciet, maar op de bovenste foto lijken ze donkerder.




















En nog een kerstig versierinkje op de buffetkast :)

Ik wil iedereen bedanken die me tot nu toe volgt (ook de stille volgers natuurlijk;)) En ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2015! 

Fijne dag allemaal.

Liefs,
Mandy

17 opmerkingen:

  1. Wauw wat staat dat mooi, heel sfeervol! Wat zul je daarvan genieten. En ik denk dat als je het combineert met vouwgordijnen dat het nog leuker zal staan. Leuk huis heb je.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mandy , toevallig heb ik ook nieuwe gordijnen en zoals jij ben ik daar daar ook superblij mee.
    Je hebt een prachtige stof uitgekozen die perfect past in het sfeertje .
    Fijne kerstdagen en een leuk nieuw jaar .
    Groetjes vanuit Garcyasplace
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Leuk om iedere keer iets nieuws toe te voegen aan je interieur!
    Ik wens jou ook hele fijne dagen toe en een heel gelukkig en gezond 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een practige stof Mandy, ik vind de kleur trouwens ook erg mooi, het ziet er top uit, en je hebt een hele mooie plaid ;)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie gordijnen en bank! Het ziet er gezellig uit bij jouw. Wat fijn dat ze nog net klaar zijn voor de kerst. Ik vind dit altijd een rot periode als je iets besteld hebt en gaan dan niet leveren ivm kerst en nieuwjaar. Daar heb jij geen last meer van! :))
    Wij moeten de kerst nog doorbrengen zonder gordijnen :((
    Fijne feestdagen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeel mooie stof heb je uitgekozen! Prachtige bank heb je zeg! Ziet er gezellig uit!

    Fijne feestdagen en een goed 2015!
    Liefs Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je de gordijnen al voor de kerst binnen hebt. Ze lijken op de foto inderdaad heel donker maar de echte kleur is mooi. Nu kun je je de komende dagen aan de voorzijde in ieder geval al van de wereld afsluiten, als het 's avonds donker wordt...

    Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en een sprankelend en gezond 2015!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor..!....hele fijne dagen ...liefs Ria...!..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie gordijnen heb je gekocht.
    Fijne Feestdagen.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie gordijnen.....ze leken idd donkerder op de foto. Mooie kleur....tijdloos mooi!
    Ben benieuwd naar je vouwgordijnen straks.

    Fijne dagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je gordijnen mooi, daar zul je veel plezier van hebben.

    Fijne dagen!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn mooi hoor, en lijken zelfs een beetje op die van mij.
    Wens jou ook hele fijne dagen en een mooi 2015

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie gordijnen!! Fijne feestdagen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er mooi uit bij je!
    Ook fijne feestdagen toegewenst.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie gordijnen!
    Hele fijne feestdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er een nieuwe volger bij, wat een leuke site!
    Wat voor kleur zit er op de muren in de woonkamer? Er zijn zoveel merken en kleuren, maar vind deze wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen