donderdag 11 december 2014

Project lampenpoot

 Goedemiddag!

Een tijdje geleden kocht ik een antieke lampenpoot, deze was te zien in de post Van wit naar zwart. Het is een grote sierlijke houten poot, prachtig om te bewerken. Ik heb hem geverfd in een taupe tint, in matte krijtverf. Ik vind hem echt super gaaf zo, moet nog even kijken of ik hem wil houden of niet.. had het namelijk gekocht om te verkopen. Maar er moet toch nog een nieuw snoer aan want wat eraan zat was net zo antiek als de lamp zelf! Dit is hem geworden;





Denk wel heeel gaaf met een mooie linnen kap erop! We gaan het zien. Als het zover is dat vriendlief draad en schakelaar eraan heeft zitten post ik nog wel een foto!

Liefs,
Mandy

10 opmerkingen:

  1. De poot is al heel erg mooi, ik weet bijna wel zeker dat een linnen kap de lamp helemaal afmaakt. We gaan het zien... ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik hou van deze gedraaide poten. Als de linnen kap erop zit is hij helemaal af!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de vorm van de lampenpoot zit je al goed , nu nog een mooie lampenkap ,dat zal het plaatje compleet maken.
    Ik zou hem houden hoor.
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, ben heel benieuwd hoe hij er straks uitziet met de kap erop!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! en ook nog eens leuk om te doen:)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat word dus nog denken of je hem wel wilt verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als er een mooie kap op zit, wil jij hem helemaal niet meer verkopen! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo kan je er iets heel mooi's van maken.Ben benieuwd of je hem gaat houden
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat 'ie zeker helemaal mooi wordt met een linnen kap. Je kan er altijd eerst zelf een poosje van genieten (na al je werk eraan) voordat je 'm in de verkoop doet!
    Fijne dag, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi geworden, Mandy! Staat goed bij je interieur, mooi sfeertje op de achtergrond!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen