donderdag 15 januari 2015

Bankhangen 2.0

Goedenavond!

Heerlijk met de beentjes omhoog op de tafel! Lekkerste wat er is met dit vieze weer. Vandaag een nieuwe vondst bij de A'ction! (eigenlijk stiekem van moeders afgekeken hoor, want die had hem al op haar bankje staan). Een 'oud' houten schaal! met barsten en kleurverschillen. Mocht mezelf ook wel een klein beetje verwennen aangezien ik vanmiddag naar de tandarts moest! Ging voor een gaatje, maar vertrok ook meteen zonder verstandskies. Even snel een paar foto's genomen. Waarschijnlijk staat hij van het weekend toch weer ergens anders. 



Fijne avond allemaaal!
Liefs,
Mandy


13 opmerkingen:

  1. Mandy, prachtig hé die schaal, ik heb die ook...ik plaatste er een héél dikke
    theelichthouder (action) in met een waxinelichtje...maar bij jouw staat ie ook
    héél mooi met de dadeltak...groot gelijk dat je jezelf verwend hebt...:-):-)
    héél fijne avond nog
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dat is een mooi exemplaar! Ik wist niet dat ze dit bij de A.ction verkopen. Staat heel sfeervol zo!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee leuk he! voor 7,95 staat hij vast wel ergens leuk in huis! hihih.
      Fijne avond. x

      Verwijderen
  3. Mooi zijn ze he?
    Bij de Xenos hebben ze ze ook.
    En je kunt er zo leuk steeds weer met iets nieuws stylen.
    Mooi met de dadeltak.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi je schaal..staat prachtig bij je andere spullen!

    Fijne avond! Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie schaal hè....ik had ze al vaker gezien bij de Act*n en telkens denk ik.....zal ik hem meenemen......maar ik heb al zoveel spullen:((
    Bij jouw staat hij mooi!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie heeft hem niet? :-)
    Bij mij staat hij met dadeltak in de badkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk had je dat verdiend :-), groot gelijk! Mooi zijn ze die schalen, ik heb er al jaren een en regelmatig haal
    ik 'm weer tevoorschijn! Liefs en een gezellig weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt helemaal gelijk hoor, af en toe moet je gewoon iets leuks voor jezelf kopen! De schaal is prachtig, heel mooi met die tak er in, staat weer perfect!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige schaal en mooi gestyled!
    Voor een leuke prijs! :)

    Fijn weekend!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh hij is toch wel errug leuk! had m ook al gespot, haha
    enne bekende lamp:)
    sterkte met je mond....:((( pijn? en een stuk minder wijs nu;-)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor zo'n schaal. Hoe is het met het lege gat, je zit er constant met je tong in he, zo'n raar gevoel. Meestl duurt het wel even voor het helemaal dicht gaat.
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt hem ene mooi plekje gegeven, heel mooi zo.
    Veel succes met je mond, misschien is de pijn al een beetje gezakt, hoop ik.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen