woensdag 21 januari 2015

Ornament en kandelaar

Goedemiddag lieve bloggers,

Vandaag een lekker dagje vrij van het werk. En wat ga je dan doen?? Juist, naar de kringloop natuurlijk. (zeg gerust kringlopen) Hahah, stad en land af voor leuke dingen. Uiteindelijk 2 dingen gevonden die me wel aanstonden. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk ornament en een gietijzeren hoge kandelaar. En toevallig vond ik ze allebei vandaag! Moest natuurlijk nog wel wat een gebeuren maar dat nemen we voor lief voor die 4 euro (jaaa, samen!!)

Foto's voor:
Kandelaar; mooi blauw is niet lelijk maar toch ging ik hem verven!


 En het ornament;


Ook met de decoraties op de eettafel was ik niet blij dus weer omgegooid. Het ornament heb ik wat grijzer gemaakt en ligt nu op het konijnenvachtje op het krukje. 


De kandelaar heb ik mat zwart geverfd en staat nu voorlopig naast de buffetkast.

Hopelijk hebben jullie weer genoten en nieuwe inspiratie opgedaan! :)
Fijne dag allemaal.

Liefs,
Mandy

26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vondsten Mandy. Wat bofte je met het ornament, dat ben ik nog nooit in een kringloop tegen gekomen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vondsten heb jij gedaan, zo soort kandelaar heb ik ooit ook gescoord bij de kringloop, daar kun je veel kanten mee op.
    Staat weer erg sfeervol allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen Mandy! En dan voor die prijs!! Das natuurlijk helemaal de kick.
    Heel veel plezier ermee!!

    groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooie vondsten gevonden, Mandy! Het is volgens mij `in` aan het worden, de hoge kandelaars. Ook maar eens op zoek gaan, vind ze zo mooi. Geniet ervan. Fijne avond,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou erg leuk hoor Mandy...liefs van mij Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vondsten bij de kringloper, ik heb van de week ook al twee keer geluk gehad.
    ik vindt dat je ze ook mooi bewerkt hebt.
    Fijne avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geef mij zo'n kringloop, prachtig zeg, heel leuk om zo thuis te komen.
    Je hebt ze een prachtige metamorfose gegeven.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo....die zijn mooi geworden! Je hebt wel eer van je werk zeg. Ik ben afgelopen week ook nog even geweest en 2 dingen gescoord ( echt een uitzondering voor mij!) en ben nu bezig om alles een opkalefater te geven!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor, soms kun je echt geluk hebben en dan ben je er zo blij mee!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je boft met het kringlopen. Ik vind de laatste tijd niets meer, of ze vragen er veel te veel voor. Tja, de kringloop is hot en dat weten ze dus ook.
    Maar gelukkig ben jij nog wel geslaagd en ook nog voor een heel leuk prijsje! Je hebt ze een mooie metamorfose gegeven.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh , wat een geluk , dat ornamentje is echt super.
    Je hebt het mooi bewerkt met dat grijze.
    En zeggen dat ik zo'n kandelaar heb weggegeven .
    Lieve groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vondsten Mandy! Heerlijk hè voor dat geld.
    Fijne avond..
    Lieve groet, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is de kringloop toch heerlijk om af en toe te snuffelen he'! Zeker als je dan met een paar mooie dingen naar huis gaat! En dat is jou weer goed gelukt!! Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf geworden je ornament & kandelaar..mooi bewerkt ook!

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ornament is helemaal top geworden, prachtig nu ie vergrijsd is, je kandelaar is ook helemaal gaaf nu ie zwart is geschilderd, en dat voor een habbekrats, dat is nou leuk kopen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gescoord, bij ons vind je dat niet hoor zo'n ornamenten in de kringwinkel !!
    Ook je kandelaar is héél mooi geworden wat staat ie gezellig !!
    héél fijne avond
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ornament is echt super! Leuk zijn die kringlopen he, je hebt goed gescoord!
    Ik ga je volgen! Bedankt dat je bij mij ook volger bent geworden.

    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie vondsten heb je gedaan!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk die kandelaar heb ik in het klein.
    2 stuks.
    En ook bij de kringloop vandaan
    Die van mij waren al zwart (of nog ) ;-)

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is je kandelaar leuk geworden joh. En wat een koopje. Bij ons in de buurt hebben ze best wel een prijzige kringloop. Je vind er ook zelden iets leuks vind ik. Nou ja, dat maakt het speuren spannend. Mss dat ik zo ook nog wel even op jacht ga, haha, je brengt me op een idee. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke aankopen heb je gevonden. Ben van de week ook nog ff langs gegaan en heb me heel netjes gedragen :))
    Ja echt...heb alles laten staan
    De kandelaar is echt een superaankoop en staat geweldig naast de kast
    fijne week
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooi geworden zowel de kandelaar als de ornament zo zie je maar hoe je van niets weer iets mooist maakt .... geniet ervan ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is de kandelaar leuk geworden zeg! Zo zie je maar, van iets betaalbaars kan je ook hele leuke dingen maken. Ik houd nogal van variatie dus ben altijd op zoek naar leuke betaalbare decoratie!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen