woensdag 28 januari 2015

Uren schuren

Hallo!

Nou ja uren schuren valt op zich ook wel mee hoor ;). Gisteravond heb ik samen met mijn moeder een kastje van marktplaats opgehaald voor in de woonkamer, een soort biedermeier kastje. Ik wou graag weer wat anders voor naast de bank. Ik had er eerst een houten bankje staan die ik in eerste instantie liet maken voor achter het bed, maar toch in de woonkamer eindigde hihi. Ik ben vanochtend meteen druk begonnen met schuren, en gelukkig ging de was/olie (geen idee wat er op zat) er wel aardig snel vanaf. Misschien ga ik hem nog kaler schuren maar voor nu vind ik hem erg geslaagd. En wie weet wordt hij nog een keer mat zwart zoals de buffetkast ;). Alleen de achterkant mist, maar er kan zo een plaat tegenaan gespijkerd worden.






Je kunt er echt heel veel kanten mee op qua decoreren! Ik ben er weer blij mee. Sommige plekken heb ik expres donker gelaten zoals bij die sierlijke randjes, dan vind ik het wat verweerder lijken.

P.S. Mary-jane ik heb je berichtje ontvangen, dankjewel! Ik hoop dat je meeleest want ik kan je niet beantwoorden omdat ik elke keer een foutmelding krijg bij je mailadres. Zou je me eens rechtstreeks willen mailen? Mijn mailadres is m__charlenee@hotmail.com (2 x een laagstreepje ;))

Ik wens iedereen een fijne dag!

Liefs,
Mandy

23 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Niets meer aan doen ;-)

    Groetjes
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil. Je hebt er een mooi sfeerhoekje van gemaakt, in combinatie met de andere accessoires.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kastje Mandy!Mooi zoals je hem nu hebt geschuurd..krijg zelf een zelfde soort grotere kast..dus wie weet ipv schilderen eerst maar schuren!
    Fijne dag!!

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kastje is leuk geworden. Een mooi geheel zo met de kandelaars, lamp en hetnladdertje.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mandy, ik zag dat jij mij was komen volgen, dankjewel! Wat een leuke blog en sfeervol huis heb je!
    Wat een super leuk kastje heb je op marktplaats gevonden. En door-geschuurd heeft het helemaal z’n plekje ingenomen samen met de passende decoraties. Geniet er van!

    Wens je nog een fijne dag!
    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou voorlopig niets meer aan het kastje doen...hij is super gaaf geworden.
    Fijne avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, ik ben een nieuwe volger en meteen al erg blij geworden van deze post!
    Wat een prachtig kastje! Ik zou het doodsbenauwd krijgen om daarover heen te verven.
    Ook een mooi sfeerhoekje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee...niets meer aan doen!! Mooi zo....
    Van dit kastje zul je nog veel plezier hebben!
    Geniet ervan!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje, dit kastje. Inderdaad, een sfeermaker op zich. Hij past mooi bij de rest, maar ik denk dat ie zwart ook heel stijlvol is (past ie zo mooi bij die mooie zwarte klok die erboven hangt). Maar dat kan altijd nog hé. Nu kun je er al mooi van genieten zoals die nu is.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een mooi kastje, Mandy! Je hebt het kastje ook mooi gestyled, echt prachtig geheel zo. Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die is leuk! En ik zou "m maar zo laten als ik jou was: het is nu al mooi!
    Wel een wauwgevoel wanneer je zo'n kastje zelf hebt bewerkt hè?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het kastje heel mooi geworden, erg leuk met die kandelaars erop.
    Het staat heel gezellig hoor.
    Fijne avond, groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow zeg , jij moet uren hebben geschuurd, maar het resultaat is er. Wat een leuk kastje .
    Dat je het nog wat donker hebt gelaten vind ik super mooi.
    Met de kandelaars erop , een prachtig plaatje .
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een heel leuk kastje......liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kastje hoor, veel plezier ervan!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kastje is het geworden, en de decoratie is weer top! Niks meer aan doen. Dank je wel voor het lezen van mijn mail. Ik ga je gelijk een bericht terug "proberen" te sturen. Een lieve groet van Mary-Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geworden hoor , je moet er wat voor doen hahah maar dan is hij wel naar je zin staat super mooi geniet er lekker van ...

    Fijne Week ...Lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt wel eer van al dat geschuur, het kastje is heel mooi zo. Niets meer aan doen:-)

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hij is leuk! en dat via MP:)))
    en een kleurtje krijgen kan altijd nog!
    nog spierpijn van het schuren:-)??
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat kastje is prachtig zo, ik zou er niets meer aan doen, hij is helemaal top zo, wat een aanwinst!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi geworden het kastje, ik zou er ook niets meer aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedaan! Toch altijd leuk om die totale metamorfose bij iedereen te mogen bewonderen. Past heel mooi in het geheel!
    Lieve grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen