woensdag 25 februari 2015

Nieuwe aanwinsten

Goedenavond!

Vandaag vond ik een aantal leuke dingen om mijn collectie mee aan te vullen in huis hihi. Of vriendlief er allemaal zo blij mee is weet ik niet... hij houdt namelijk niet zo van geweien en dingen die afkomstig zijn van dieren, of bijvoorbeeld een kussenhoesje met een leuke bok :))) nou ik wel hoor! 

Ik heb een mooie grote koehoorn gevonden bij een tuincentrum in de buurt.
De magnoliatakken komen bij mijn moeder uit de tuin. En de kussenhoesjes bestelde ik bij Hennes & Maurits. (die bedoelde ik dus hahah)




Via marktplaats kocht ik nog een nieuwe schaal erbij; 

En bij de kringloop vond ik vanochtend ook nog 2 leuke artikelen. Een ornamentje/beeldje van een eikel ofzo? hihi vond hem wel grappig; hij was goud. Heb hem donker geverfd en bewerkt met paste wax. En ook vond ik een prachtig grote kruik/vaas. Hij was helaas wel beschadigd dus kon hem voor 3,25 meenemen. Er is mist een stuk in de rand, zoals op de foto te zien is heb ik hem al deels opgevuld met muurvuller. Als dat helemaal uitgehard is zet ik er nog een stukje bij op en schuur ik hem weer helemaal glad, daarna even kijken wat voor een kleur hij wordt. Vind de bruine kleur die hij nu heeft namelijk ook wel heel mooi.



Ook tikte ik nog een houten ornament op de kop bij een of andere verzamelaar. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet. Ik denk dat ik de uiteinden iets afzaag en er daarna een pootje onder maak zodat het zo'n hoffz ornament idee is!
Ik vond het wel iets van een ossenoog weg hebben, dat deed het hem hoor haha!




Ik wens iedereen een fijne avond!

Liefs,
Mandy

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vondsten , vooral de schaal en het osseoog -ornament .
    De kruik heeft ook een mooie vorm en valt wel te herstellen .
    Met een beetje tover-muurvuller zal het een super kruikje worden .
    Groetjes
    Christel, Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spullen heb je gevonden!
    Dat houten ornament vind ik heel erg mooi,
    leuk idee om dat zoals hoffz op een standaard te zetten.
    Ik heb laatst bij de action een boetseermateriaal gekocht om
    een handvat op een kruik te maken.
    Dat idee zag ik bij een andere blogger, weet niet of dat goed
    werkt op die plek bij jou kruik, met muurvuller zal het ook gemakkelijk
    gaan.
    Nog een fijne avond!

    Liefs,
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vondsten! Dat ossenoog ornament vind ik echt prachtig! Het kussenhoesje en die hoorn zijn ook gaaf. Succes met je kruik. Waarschijnlijk komt dat helemaal goed. :)

    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind al je aanwinsten erg mooi hoor, het combineert ook prachtig met elkaar. De houten schaal vind ik ook super, ik ben er al een tijd naar op zoek maar vind ze vaak zo aan de prijs.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze voor 2 tientjes op marktplaats gekocht. Marktplaats goed en vooral geduldig in de gaten houden :) liefs,
      Mandy

      Verwijderen
  5. Dat gaat lekker bij jou! Zoveel mooie vondsten in korte tijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer leuke spullen bij, het staat heel gezellig hoor.
    Die kruik komt wel goed met muurvuller.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes weer, ik denk dat dat houten ornament van een kuifkast is geweest.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi ornament en wat heb je een gezellige huiskamer!
    fijne dag,
    Lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou.....jij hebt mooie spullen gevonden!
    Het ornament en houten schaal vind ik super......eigenlijk alles wat je laat zien!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie nieuwe aanwinsten. Vooral dat ornamentje is apart. Weer eens wat anders. Je hebt het allemaal weer mooi gestyled.
    En die kruik komt vast goed met de muurvuller.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi je nieuwe vondsten.
    Ik ben nog steeds jaloers op je kastje.

    Fijne Dag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vondsten heb je gedaan!
    Kun je weer mooi mee stylen en veranderen!
    Fijne dag!

    Lieve groet,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi allemaal, Mandy! Wat een leuke styl heb je. Heel gaaf..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt héél mooie spulletjes gekocht .. heel sfeervol weer allemaal !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spullen heb je gevonden zeg! Vooral dat ornamentje vind ik leuk, dat zie je niet zo vaak! Ben benieuwd wat je er van gaat maken: laat je het nog een keer zien?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw zoveel mooie vondsten wat zou je genieten ervan altijd weer leuk om sfeerhoekjes te maken ,ook je ornament vind ik erg mooi kan je alle kanten mee op op zijn kop en een plankje erop heb je een mooi plankje voor boven je tafel waar je een krans op kan zetten hahaha maar gewoon zo als deco is hij ook erg mooi ... wens je heel veel plezier met al je mooie dingen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kunt weer heerlijk decoreren met al je mooie spullen.
    Leuk om zo aan de slag te gaan voor weinig!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie nieuwe aanwinsten heb je! Geniet ervan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen! Wat een mooie aanwinsten! Geweldig Aangezien ik bezig ben met het opdoen van ideeën voor ons nieuwe huis krijg ik door jou een hoop inspiratie. Bedankt! Ik blijf je volgen hoor :-). Nog een hele fijne zonnige zondag. Groetjes, Mary-Jane

    BeantwoordenVerwijderen