zaterdag 14 februari 2015

Geluk bij een ongeluk?

Hoi lieve allemaal,

Toch een geluk bij een ongeluk? Toen ik thuis kwam van mijn tripje naar Londen trof ik mijn schaal die ik op de salontafel had staan iets anders aan dan toen ik wegging.. Blijkt wel weer dat je mannen niet alleen kunt thuislaten!!
Mijn schaal, waar ik best dol op was, van de kringloop lag aan duigen. Zie foto...

Nou had ik al een tijdje een mooie houten schaal/bak op mijn verlanglijstje staan. Maarja, waar moet je zoiets neerzetten als je al van alle schalen en dingen hebt.. Ik had er vanmiddag genoeg van dat ik niks leuks meer had voor op de salontafel. Dus vanmiddag om 3 uur snel naar Woonland (lees 50 min rijden...) gegaan. Ik had op hun site hele mooie roti plankjes en schalen zien staan voor redelijke prijs. 1 van de 2 moest het sowieso worden natuurlijk ;) Want voor 50 minuten rijden om 3 uur wil ik niet met lege handen naar huis.. Ik keek me ogen uit, wat een prachtige winkel, die ambiance..  Uiteindelijk viel mijn oog op deze schaal;


Nou die ging mee naar huis hoor! Dus weer als een malle naar huis gereden en op de salontafel gezet. En ik kan je zeggen, ik ben er heeel blij mee!


Of toch maar de mosballen erin met een lichtje :)))



Ik wens iedereen een fijne valentijn en nog een goed weekend!
Liefs,
Mandy

23 opmerkingen:

  1. Ik kies voor het mos met het lichtje.....;) Geeft me een voorjaarsgevoel.....
    Echt een prachtige schaal.......oh en straks met pasen leuk met eitjes ;)

    Fijne Valentijns avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed geslaagd n wat zonde van die andere schaal. Niet meer te lijmen en te behandelen met tegellijm?
    Fijn weekend verder
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schaal heb je gekocht...met de mosballen vindt ik hem het mooist.
    Fijne avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schaal!
    Met vachtje of mosbollen.....allebei mooi!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankzij de gebroken schaal heb je nu een hele mooie bak op tafel staan!!
    Woonland is inderdaad erg leuk, bij mij 10 minuten rijden:) ik kijk er erg graag even binnen.

    Ik ga ook voor de mosballen met lichtje.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie indruk van Londen, prachtig! Wat zal je er van genoten hebben.

    Jammer van de kapotte schaal…maar deze is ook prachtig! Dat was het ritje van 2x 50 minuten wel waard.
    Het is misschien wel een goed idee van Brigitte! Heb je één met vachtje en één met mosballen ;-)

    Geniet van het weekend!
    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu dat je mooie schaal kapot was had je wel weer een reden om wat anders te kopen :)
    Ik vind de houten schaal ook heel mooi met de mosballen er in.
    Fijn weekend. Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere schaal. Dat is het rijden wel waard geweest. Het staat allebei heel erg leuk.
    En inderdaad zonde van die andere, hopelijk kan hij nog gerepareerd worden.

    Fijn weekend.

    Groeten,
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De houten schaal is heel erg mooi en bovendien minder breekbaar. Het is maar goed dat je naar deze winkel bent gereden.

    Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met zo'n stoere houten schaal kun je rustig nog eens een weekend weg.. Dit kan nauwelijks kapot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was wel even balen toen je thuiskwam, maar nu heb je wel een prachtige schaal in de plaats.
    Echt wel een gelukje bij een ongeluk .
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat zonde van je schaal!!Maar je houten bak/schaal is echt super gaaf..mooi met je mosballen en lichtje..
    Fijn weekend nog!

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die bak is echt gaaf! Naar Woonland wil ik ook nog eens een keer, ik hoor er iedere keer zulke leuke verhalen over!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is echt een aanrader! Alleen al om er gewoon rond te lopen en ideeën op te doen. Is niet alleen het hele sobere, ook iets van een oosterse sfeer ofzo, ik keek echt mijn ogen uit! Voor mij was het zeker de 50 minuten rijden waard ;)!

      Groetjes,
      Mandy

      Verwijderen
  14. Mooie schaal.... En deze kan niet meer stuk. Denk ik ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben je meteen die gebroken schaal vergeten. Mooi exemplaar hoor deze!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer van je andere schaal maar misschien inderdaad te behandelen voor op de tuintafel. In ieder geval heb je er wel een heel mooi exemplaar voor terug. En qua materiaal wat meer bestand tegen 'mannenstunten'.
    Met de mosballen erin staat mooi voor het komende voorjaar en in hartje winter is het vachtje wel toepasselijk. Geniet er maar van
    Fijne zondag, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mandy prachtige schaal heb je...kan je alle kanten mee op,
    jammer dat de andere daarvoor eerst moest sneuvelen maar ah...
    héél mooi exemplaar heb je !!!
    fijne zondag
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige schaal uit een heerlijke winkel! Wij hebben onze eettafel daar gekocht en komen toch af en toe weer terug voor de mooie spulletjes die ze daar verkopen.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is dan het voordeel van een gebroken schaal, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie schaal heb je gekocht. Bij Woonland kom ik nog wel eens, is ongeveer 15 minuutjes rijden hier vandaan. Leuke winkel om zo af en toe eens rond te kijken.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer van je schaal, maar misschien nog te redden met tegellijm? Je hebt nu in ieder geval wel al een hele mooie houten schaal staan. Mooi met het vachtje of mosballen, straks wat eitjes erbij...Leuke aanwinst!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen