maandag 9 februari 2015

Londen

Gisteren weer terug gekomen van het weekendje Londen! Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Bij deze wil ik jullie een paar foto's laten zien van het weekend! Heb er ongeveer 200 gemaakt dus heb de bekende dingen er maar een beetje uitgevist! :) We hadden van te voren een lijstje gemaakt waar we graag heen wilden aangezien we maar 2 dagen hadden. We hebben alles kunnen bezoeken wat we wilden; Big ben, Tower Bridge, Piccadilly Circus, Harrods, London Eye, Buckingham Palace + wisseling van de wacht (op de foto's zie je een stoet met paarden en wachters met trommels lopen), Oxford street en St. Paul cathedral (was een bruiloft, dus zijn niet naar binnen geweest). Het was een zeer geslaagd weekend ondanks de kou die er was. We zijn van plan om volgend jaar ook weer ergens heen te gaan :) Dus wie weet wat het dan wordt! Tips en trips zijn altijd welkom natuurlijk!!

Ik ga zo meteen/morgen nog met het wijntafeltje aan de slag die ik vorige week bij de kringloop kocht, dus die zal ik laten zien in de volgende post! Ook kan ik natuurlijk ook niet achterblijven met een Give-Away! Deze wil ik graag houden als ik de 100 volgers bereik :) Het kan dus nog even duren, dat is aan jullie ;) Ik wil het namelijk zo gaan doen dat wanneer je mee wilt doen, je wel een reactie moet kunnen plaatsen onder het desbetreffende bericht, wat inhoudt dat je dus een account moet hebben. Dan kan ik elke reactie een nummertje geven en dan wil ik op internet een nummer generator gebruiken om zo een winnaar te kunnen kiezen! Dus ik zou zeggen; maak een blog aan of wordt een volger! Give-away blijft natuurlijk nog even geheim tot dan ;)!

Geniet van de foto's en een fijne week allemaal.

Liefs,
Mandy

















13 opmerkingen:

  1. Je hebt heel veel dingen kunnen doen.
    Mooie foto's.
    Ik heb een jaar in Londen gewoond dus het is erg leuk om jouw foto's te zien dat brengt herinneringen naar boven:)
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor en zie dat je echt genoten hebt in Londen!
    Mooie foto's!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf, ik ben er nog nooit geweest. Het lijkt me heel mooi om te zien. Mooie foto's!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's , je kan zo zien dat jullie met honderd percent hebben genoten.
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mandy, mooie foto's van Londen. Jullie hebben flink doorgestapt en gereisd om alles te bezichtigen. Het is dan ook wel een bruisende stad. Evenals Parijs of ben je daar al eens geweest. Zelf ga ik met Pinksteren naar Boedapest eens kijken hoe het daar is.
    Ik was een stille volgster van je blog maar heb me net aangemeld. Des te eerder ben je misschien bij de 100. Leuker voor jou en je volgers ;-)
    De stijl in je huis vind ik mooi en bekijk daarom graag je foto's en ook de tekst natuurlijk.
    Een fijne dag, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, dankjewel! Fijn om te horen dat je het leuk vind om naar te kijken. Ben benieuwd hoe het in budapest is, laat maar weten tegen die tijd! Parijs ben ik inderdaad al geweest :) liefs, mandy

      Verwijderen
  6. Mooie foto's! Ik ben benieuwd naar het wijntafeltje.

    Liefs,
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n weekend!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!
    Prachtige foto's!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zal zeker genieten zijn geweest! Mooie reportage heb je gemaakt.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me zo ontzettend gaaf en miss gewoon een keer doen :))
    Mooie foto's idd en nu nagenieten

    Fijne dag
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. IK geniet even met je mee! Mooie foto's!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's hoor! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.
    Succes met het wijntafeltje, ben benieuwd!

    Groeten,
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt hele mooie foto's gemaakt, leuk om zo even mee te mogen genieten!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen