woensdag 4 februari 2015

Rustig weekje

Goedemiddag lieve mensen!

De titel zegt het al; een lekker rustig weekje! Ik heb namelijk vakantie. Ook qua schuiven en decoreren is het eventjes rustig in huis. Af en toe heb je dat he, gewoon even lekker niksen. Ik heb zondag nog wel even een paar mosbolletjes in elkaar gedraaid om iets groens in huis te halen. Ook van de week nog even een poging gewaagd mooie koopjes te vinden bij de kringloop. Het resultaat is er weer hoor; 2 leuke kandelaartjes en een bijzet/wijntafeltje. Het tafeltje wou ik gaan schuren maar dat is echt niet te doen dus die ga ik in een mooi krijtverfje zetten binnenkort. 

Ik heb weer een item toegevoegd aan Verkoop dus neem even een kijkje! 






Vandaag niet een heel spectaculaire post, maar vrijdag vlieg ik met een vriendinnetje voor een weekend naar Londen dus daar zal waarschijnlijk de volgende post over gaan!

Liefs, 
Mandy

22 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch...even niksen! Leuke kandelaars heb je gevonden bij de kringloop en een wijntafeltje!
    Je gaat wel een leuk reisje maken! Ben benieuwd naar de foto's.
    Heel veel plezier in Londen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vondsten heb je gedaan! Veel plezier in Londen en eh.....je laat ons wel meegenieten hè!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier in Londen, het is zo mooi daar.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie in Londen, geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je tevreden bent met hoe het staat, hoef je ook niet te schuiven. Mooie aankopen heb je gedaan, leuk hè...om naar de kringloop te gaan. Het is elke keer weer een verrassing, vanmiddag vond ik er ook weer iets moois.

    Veel plezier in Londen! Wij waren er in het voorjaar van 2012. Mocht je het leuk vinden om er posten over te lezen...in mei en juni van dat jaar zijn ze op mijn blog te vinden. Ik hoop dat je droog weer hebt met een zonnetje...dat zou lekker zijn.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Heb even gekeken op je blog naar de foto's; ze zien er schitterend uit! Krijg er alleen maar meer zin in om te gaan hihi. Het zal inderdaad niet heel warm zijn, dus hopen dat het in ieder geval droog is.

      Fijne avond
      Liefs,
      Mandy

      Verwijderen
  6. Soms staat alles gewoon goed, dus waarom zou je moeten schuiven. Kleine veranderingen kunnen ook al groot uitpakken en nét die sfeer geven die je miste. Je hebt leuke aankopen gedaan bij de kringloop. Altijd leuk om daar weer een plaatsje voor te zoeken.
    Heel veel plezier in London!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt leuke vondsten gedaan bij de kringloop. Altijd leuk om daar rond te kijken en iets leuks te scoren he!
    Veel plezier in London.

    Groeten,
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als alles helemaal naar je zin staat , dan hoef je helemaal niet te schuiven maar er lekker van genieten.
    Je hebt leuke vondsten gedaan , ben wel benieuwd naar het tafeltje .
    Mooie kandelaars ook.
    Veel plezier in Londen en genieten maar.
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vondsten, en het ziet er erg gezellig uit!
    Soms is het ook goed zoals het is, ook al is het maar voor even :)

    Groetjes Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mandy, eens gezellig niksen moet ook kunnen hé, nu je die kandelaars
    laat zien..schiet het me te binnen dat ik er ergens nog zo'n paar staan heb...
    dus boven halen zeker ???....haha....was benieuwd naar je wijntafeltje maar dat
    zal voor een volgende post zijn zeker ...
    geniet nog van je vakantie
    lieve groeten Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk een weekje vrij! leuke vondsten.
    Veel plezier in Londen......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het anders een hele mooie sfeervolle post hoor?! Lekker genieten van de gezelligheid om je heen.
    Mooie kandelaars heb je gevonden, een wat een gelukje om tegen een mooi wijntafeltje aan te lopen. Het resultaat gaan we vast nog wel zien..eerst lekker genieten in Londen! Ik wens jou en je vriendin heel veel plezier!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ik vind het een hele warme en gezellige post hoor met prachtige foto's! Je kandelaartjes zijn prachtig, daar zou ik ook voor gevallen zijn, je laatste foto met dat paneel vind ik erg mooi, supermooi gestyled!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch geniet ik even mee van de warme uitstraling van je huis hoor,
    lekker om nu even thuis te genieten.
    Maak er een fijn weekend van, heel leuk!!!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier weinig rust, en ik kom er bijna niet aan toe om overal even een beOekje te brengen.
    Klussen, werk en tussendoor een reis naar Engeland plannen.
    Voor mij duurt het nog even, maar wens jou vast heel veel plezier in Londen.

    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zoeken naar het wijntafeltje.....;) Vind je kandelaars erg mooi! en dat ornament op het hout........
    Leuke post dus juist.....

    Wens je veel plezier in londen.......

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik aankomende week posten als ik hem onderhanden ga nemen :)

      Liefs,
      Mandy

      Verwijderen
  17. ik zie anders hele mooie dingen in deze post:)
    zo, naar londen! leuk! ik wacht je post af...
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op,dit moment zit je in Londen. Veel plezier.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke blog heb je !
    Via de volgers op mijn Blog jou gevonden en ik ga je zeker ook volgen mooie dingen heb je hoor :-)

    Groetjes Johanna Elfies Home

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke blog heb je !
    Via de volgers op mijn Blog jou gevonden en ik ga je zeker ook volgen mooie dingen heb je hoor :-)

    Groetjes Johanna Elfies Home

    BeantwoordenVerwijderen