zondag 1 maart 2015

Bloggersdag bij Esatto

Ja, wéér een blog over bloggersdag bij Esatto!
Zoals velen van jullie dus weten was gisteren de dag dat we met z'n allen richting Esatto zijn gegaan, uit heel veel richtingen van het land. Voor de één 5 minuten met de fiets, en voor mij 1 uur en een kwartier rijden. Het was een erg geslaagde dag met veel leuke indrukken. De high tea was heerlijk en met de workshop hebben we kennis kunnen maken met heel veel producten. Zelf heb ik nog een leuke kwast gekocht met een gewei en een toef.





Daarbij konden we nog kiezen om een liter verf mee naar huis te nemen met als voorwaarde dat we er een mooi blog over schrijven. Dat sla ik natuurlijk niet af ;) Deze week ga ik er mee aan de slag dus daarover snel meer!

Na een koopzondagje werken ga ik nu ook lekker met de pootjes omhoog op de bank, heerlijk! 

Ik wens iedereen alvast een fijne week toe.
Liefs,
Mandy

22 opmerkingen:

  1. De enthousiaste verhalen blijven leuk om te lezen hoor, dus al ben je niet de eerste...mij maakt dat in ieder geval niets uit. Erg leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad! Ik ben benieuwd waar je de verf gaat toepassen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die posten over Bloggersdag...dat is een leuke ruil...één liter verf voor een leuk post...ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
    Leuke spulletjes heb je gekocht.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier een liter verf. Weet ook al wat ik ermee ga doen. Gisteren wat een topdag en zeker voor herhaling vatbaar. Dat gaan we dus ook zeker doen.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is gewoon leuk om van iedereen de enthousiaste verhalen te lezen. Ik geloof ook echt dat iedereen het een succes vond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vele posten al voorbij zien komen ...heerlijk hoe julle genoten hebben met elkaar en van elkaar , van de mooie sfeer de lekkere hapjes en de workshop alles maakte dit tot de perfecte dag ... geniet nog maar lekker na ... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook al veel posts over de bloggersdag gelezen. Jullie hebben mooie spullen gemaakt en ook mooie spulletjes mee naar huis mogen nemen. Ben benieuwd wat je met de verf gaat doen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor al die ethousiaste verhalen over de bloggersdag.
    En je hebt leuke spulletjes gekocht.
    Nu nog een bestemming vinden voor je nieuwe verf.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spullen heb je gekocht.
    Ik ben benieuwd wat jij en de anderen met
    de gekregen verf gaan doen, kan ik weer mooi
    inspiratie opdoen!

    Liefs,
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bah....weer een post over de bloggersdag! Haha, maar niet heus: ik geniet van al jullie verhalen!
    Ben benieuwd naar de posten van iedereen wat ze met de verf gaan doen: ook weer leuk om te lezen!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gevonden , een liter verf en dan een post over schrijven .
    Nog leuker voor ons , dat levert ongetwijfeld leuke en mooie verhalen op .
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was gezellig he, ik heb eigenlijk geen idee of ik jou heb gezien of uberhaupt heb gesproken. Ik lees nu pas dat jij er ook was eigenlijk, ik kwam heel laat binnen toen het voorstelrondje bijna was afgelopen. Helaas heb ik niet met iedereen gesproken.
    Ik ben benieuwd wat je met de verf gaat doen!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk de verhalen over de geslaagde bloggersdag, voor mij misschien een volgende keer.
    Ben benieuwd wat je gaat veranderen met de verf en wat voor kleur je hebt gekozen.
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk, Mandy! Je hebt mooie artikelen gemaakt en gekocht. Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, je nieuwe aanwinst. Ook ik ben erg benieuwd wat je met de verf gaat doen.

    Nog een fijne dag. Een lieve groet van Mary-Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's van je nieuwe aanwinsten!
    Leuk om de verf te mogen testen, ben benieuwd!
    Fijne avond, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor jou net zoals de andere dames was het een geslaagde dag...en dat was dan ook het doel.
    Je hebt leuke spullen gekocht, heerlijk om in zo'n prachtige winkel rond te kijken en iets moois te vinden.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb er al zoveel over gelezen, had heel graag zelf meegedaan, maar onze dochter was jarig. Die pot verf weet je vast wel raad mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig dat je er was Mandy!
    Ben heel benieuwd wat je met de verf gaat doen!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Was echt een topdag ja! Ik weet eigenlijk niet of ik je gezien heb ;)
    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Was inderdaad heel gezellig, nu zit ik me te bedenken welk gezicht er ook al weer bij hoort, maar volgens mij stond je tegenover mij bij de workshop toch?!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik durf het eigenlijk ook niet te zeggen.. ahahah. ik was een van de jongste denk ik, lang bruin haar met zo'n 'poef' op m'n hoofd ;) Op het blog van esatto sta ik op de foto naast barrie, de blonde dame!

      Verwijderen
  21. Hoi Mandy. Ik kom via via op je blog. Wat heb je een leuk sfeervol huis! Ik heb lekker even rondgekeken. Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen