woensdag 25 maart 2015

Give-away!

Dames, het is zover! ik heb de 100 volgers gehaald (inmiddels zelfs al 105!)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog helemaal niets had om weg te geven hihih. En ik had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan, in de vorige post moest ik nog 1 volger!

Maar inmiddels heb ik iets, en ik vind ze zelf super leuk! Meedoen kan gemakkelijk; even een berichtje achterlaten op deze post is voldoende. Ik voer dan alle namen in op internet en dan komt er een winnaar uitrollen :)

Volgende week vrijdag, 3 april maak ik de winnaar bekend.

Maaaar, wat kun je winnen? Nou, 2 hele leuke sobere wandpaneeltjes!
Ze zijn 31 cm hoog en circa 20 cm breed. Je kunt ze super stoer neerzetten, maar eventueel ook ophangen;



  
Ik hoop dat jullie hier blij van worden ;)! Ik zou zeggen; brand los!

Fijne avond allemaal.

Liefs,
Mandy

43 opmerkingen:

  1. Nou ik maak graag kans op de give away want ze zijn geweldig!! Wie weet heb ik geluk.
    Groetjes, Patricia van Landelijk Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je al zoveel volgers hebt, gefeliciteerd. Ik doe mee hoor.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met al je volgers!
    Je hebt een hele mooie blog dus er komen er vast nog meer bij!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej je hebt je lay-out veranderd he .... héél mooi !
    De bordjes zijn zoooo moooii !!! Ik doe dus graag mee !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb een nieuwe header gemaakt! Leuk dat het je opvalt, en natuurlijk ook leuk dat je mee doet!

      Liefs,
      Mandy

      Verwijderen
    2. Ik kwam eens kijken of mijn reactie er wel opstond , want ik kreeg gisteren altijd een fout-melding maar ze staat er 2x op zie ik :-)) ja hoor ik had het direct gezien .. dat is toch een beetje de voorpagina van je blog ;-))

      Liefs Petra

      Verwijderen
  5. Hej je hebt je lay-out veranderd he .... héél mooi !
    De bordjes zijn zoooo moooii !!! Ik doe dus graag mee !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 105 volgers!
    Ik doe graag mee met je give away. Heel leuk!

    Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je nieuwe header is echt heel leuk. De give away ziet er goed uit en ik doe graag mee. Succes met je blog hoor.
    Groet, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik doe ook graag mee want het zijn wel hele mooie paneeltjes!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Gefeliciteerd! Graag doe ik ook mee, alhoewel ik niet weet of dat wel kan als Belgische...
    Je super mooie blog geeft me alleszins veel inspiratie!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super snel gegaan! Maar je hebt dan ook een super leuk blog! Ik doe natuurlijk ook graag mee met je mooie give-away! Enne..op naar de 200!:)
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent ineens in aantal omhoog geschoten. Wat gaat dat dan snel . Ik doe heel graag mee met de give away hoor. Het zijn enige paneeltjes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die zijn stoer zeg! Ik waag ook eens een gokje bij deze.. Zie ze al hangen in mijn zoontje zijn kamer hoor! ;-)

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh, leuk , wat doe ik graag mee . You never know....
    Enne , een dikke proficiat met de 105 volgers er volgen er overduidelijk nog veel meer .
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat!!

    mooie header:))
    Om de spanning op te voeren doe ik ook graag mee
    fijne dag
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je over-de-honderd volgers! Ging opeens snel hé, heerlijk toch!
    Ik laat deze mooie give-away aan mij voorbij gaan, want hij past niet zo in mijn stijl. Maar zo te lezen genoeg gegadigden, dus dat komt wel goed. Heel veel succes aan de mededingers en jij op naar de 200...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Mandy, waar het winnen van een give away al niet toe kan leiden... Namelijk meer dan honderd volgers. Gefeliciteerd! Ik ben een nieuwe volger van jouw leuke blog, omdat jij de give away van Marike hebt gewonnen. Daarom kreeg je, denk ik, ineens meer volgers er bij.Graag doe ik ook mee aan je mooie give away en blijf je volgen. Groeten van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd. 100 volgers.
    Wat een stoere give away. Ik doe graag mee!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Mandy, vind jou blog geweldig, graag doe ik mee met de give away.
    En gefeliciteerd met het vele aantal volgers.
    Groetjes, Inesz

    BeantwoordenVerwijderen
  19. LEUK met hoofdletters! Stoere give-away...ik doe mee!
    En proficiat met je 100 volgers..
    Mooi ja je header, dat begrijp ik nu nog steeds niet...hoe krijg je daar 3 foto ś??????????? Ik vind 1 al lastig passend te maken...;-)

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak het in photoshop als 1 plaatje! Leuk dat je meedoet :)

      Liefs,
      Mandy

      Verwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met al zoveel volgers, op naar de 200.... Ik doe heel graag mee. Ook al ben ik een stille volger, ik geniet telkens weer van je mooie interieur.

    Groetjes,
    Bianca Lagerweij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 100 volgers, ik doe ook graag mee.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo een dikke proficiat met je 100 volgers, ook ik ben fan al is het in stilte! Maar ik doe heel graag mee met je super give-away!!!

    groeten
    Joke Van Driessche

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, ik ben een stille volger. Je hebt een leuke blog! En ik doe heel graag mee met je super gave give away!
    Groetjes Marieke
    (mariekedonkersloot@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 105 volgers. En ik doe graag mee met je stoere give away. Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je volgers, als ik je nog niet volgde ging ik het n u doen..ha, ha, met zo'n mooie, stoere give- away is het helemaal leuk om hier te kijken.
    Je blog is leuk, je maakt oude dingen weer nieuw, gewoon altijd gezellig om bij je te kijken en te lezen.
    Dus lekker doorgaan op naar de 200.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mandy wat leuk dat je al meer dan 100volgers hebt..dat doet altijd deugd hé..
    maar je hebt dan ook een héél mooie blog en tuuurlijk worden wij blij van deze
    prachtige give-away dus bij deze neem ik ook héél graag deel aan de give-away!
    héél fijn weekend alvast
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke give away...ik doe graag mee.
    Fijn Weekend alvast.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! Yeeeeh ik doe mee met de give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd ! Het verbaast me niet want je hebt een hele leuke blog. Ik krijg in ieder geval altijd leuke ideeën als ik weer een post heb gelezen.
    Wat een mooie paneeltjes. Die zouden heel goed bij mij passen. Ik duim voor mijzelf haha....
    Liefs, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd. Ik volg je met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd!! Wat gaaf dat je al zoveel volgers hebt ook ik vindt het een super mooie give away!!
    Super leuk om neer te zetten of om op te hangen..!!
    Nu inspanning duimen voor volgende week...

    Een hartelijke groet van Priscilla
    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte proficiat met je 100 volgers.
    Dat zijn er spoedig meer, hoor. Let maar op!
    Je paneeltjes zijn uniek en daar houd ik erg van.
    Ik doe dus graag mee!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd! Leuke give away :)
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte met je 100 volgers......nu al 110........Worden er veeellll meer.
    Wat een leuke give away.......helemaal super!

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je bent lekker bezig en dat hebben de lezers ook door! Gefeliciteerd met deze eerste100 volgers. Ik hou niet zo van die Romeinse strijders dus ik ben geen concurrent voor alle gegadigden, dat scheelt weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je ruim 100 volgers! Ik doe graag mee, ze zijn echt heel leuk!

    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik doe graag mee aan je give away. Op naar de volgende 100!

    Groetjes Inge
    deknotwilg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Mandy,ik ben een stille volger van je mooie blog.Maar wil graag meedoen.
    Veel succes met je blog.

    Groet Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Mandy, ik meld me graag aan als volger 111 zodat ik mee kan aan doen aan jouw give away. Wat een leuke dingen ga je weggeven en wat een mooie blog maak je.
    Ga je heel graag volgen en misschien af en toe wat ideetjes van je overnemen. Succes. Hartelijke groet, Carina

    BeantwoordenVerwijderen