zaterdag 11 april 2015

Balusterlamp en oude waterkruik

Goedenavond!

Een aantal weken geleden vond ik een prachtige lamp die hoog op mijn verlanglijstje stond via MP. Namelijk een balusterlamp! Op de tv kast had ik eerst de Leenbakker kruiklamp staan, maar vond deze toch te breed. Ik dus op google zoeken.. maar sommige lampen hebben een prijskaartje waar je u tegen zegt.. helaas. Nou is MP natuurlijk al mijn beste vriend :)) voor een leuke prijs vond ik onderstaand exemplaar via een hele leuke dame [KLIK], die ook een klein winkeltje thuis heeft.


Na nog even wat te hebben rondgekeken viel mijn oog meteen op zo'n prachtige oude metalen waterkruik, welke óók op mijn verlanglijstje stond. (ik heb een heel groot verlanglijstje :)) Ik twijfelde er eigenlijk een beetje over maar besloot hem gewoon lekker mee te nemen! En hij staat prachtig op mijn eettafel met een simpele magnolia tak erin. Kijk maar mee!






De prachtige kandelaars die ik won bij Marieke [KLIK] hebben een plekje gekregen naast de asparagus plant in de badkamer. Die zal ik jullie de volgende keer laten zien! Volgende maand gaan we ook vouwgordijnen bestellen voor op de slaapkamer, en die krijgt dan hopelijk ook zo snel mogelijk een kalkverfje op de muren! Heb er nu al helemaal zin in na de metamorfose van de logeerkamer. In juni ben ik een weekje vrij, dus wie weet dan ;)

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Liefs,
Mandy

24 opmerkingen:

  1. Wat een pracht exemplaar Mandy de ballusterlamp!! Staat super op je mooie kastje!
    Ook je kruik...........
    Geniet ervan!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kruik en de lamp zijn beiden hele mooie aankopen, ze staan prachtig in je interieur. Wat kun je daar blij van worden hè?

    Fijn weekend verder. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie aankopen hoor :-)
    veel plezier ervan.

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De balusterlamp is mooi en de waterkruik staat ook prachtig op de tafel!
    Je hebt het kastje mooi gestyled met de balusterlamp en de andere mooi spullen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha heerlijk he zulke verlanglijstjes ;-)
    Mooie spullen heb je gekocht maar ik vind (hoewel je daarover niet schrijft) je kastje echt een topper! Die is gaaf!

    Hartelijke groetjes, van Priscilla
    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al zeker 7 jaar zo'n lamp in huis, en ben hem nog steeds niet zat.
    Deze is ook echt mooi.

    Fijn weekend
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lamp...!..vind de kruik ook gaaf hoor....fijn weekend liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, geniet van je aankopen!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lamp heb je gekocht, kun je weer iets van je lijstje afstrepen...
    Veel succes met je logeerkamer.

    Groetjes Inge
    deknotwilg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jij hebt geluk dat jij dat op mp tegen bent gekomen! Mooi hoor. Geniet ervan. Liefs Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lamp en kruik, heerlijk van genieten.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! De lamp en je kruik!
    Dat is boffen!! fijn weekend!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja , zo'n lamp zie ik ook zitten , ga snel eens kijken op haar FB pagina .
    Mijn metalen kruik staat op de slaapkamer , ook met een tak in , meer hoeft het niet te zijn .
    Mooie plaatjes weer .
    Groetjes
    Christel , garcysplace

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Héél mooie lamp Mandy, het was weer genieten van je gezellige
    foto's...je kast vind ik ook hééél mooi !!
    héél fijne zondag nog
    LIefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja die lampen zijn hartstikke mooi, je hebt een hele mooie gescoord! Je kruik is ook heel erg gaaf, staat prachtig zo, Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie lamp Mandy, hij staat heel stoer op je tafel.
    Je kruik is ook ene mooi exemplaar, mooi met de Magnoliatak erin, wat kun je dan genieten
    van zulke aankopen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super, zulke leuke adresjes. Je hebt mooie spullen gevonden!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw.....dat is een mooie lamp! En die kruik heb ik ook van mijn verjaardagsgeld gekocht: zo mooi!
    Daar kun je blij van worden hè.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige lamp, ik heb zelf ook een kleinere variant, verveelt niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je balusterlamp is prachtig! Ben benieuwd hoe de kandelaren terecht zijn gekomen.

    Liefs Marieke
    WONEN a la Mar

    BeantwoordenVerwijderen