dinsdag 28 april 2015

Nieuwe salontafel

Goedenavond!

Ik hoop dat jullie een fijnere koningsdag gehad hebben dan ik! Ik mocht namelijk het genoegen hebben om buikgriep te krijgen.. ughl. Zondag na het eten voelde ik me al niet lekker, en vroeg in de ochtend kwam het hoor.. De hele dag aan het overgeven geweest. Vandaag gaat het wel beter, in ieder geval niet meer overgegeven. Wel nog flink last van me hele lichaam, zwak en spierpijn. Dat soort dingen moeten mij altijd overkomen als ik vrij ben of als er wat te doen is! Vorig jaar mei had ik een weekje vakantie, en je raadt het al; toen lag ik de hele week plat met een nierbekkenontsteking!

Vorige week kocht ik een nieuwe salontafel. Deze heb ik vrijdagavond samen met mijn moeder opgehaald. Daarvoor hebben we wel een flinke rit moeten afleggen, namelijk van Apeldoorn naar Gasselternijveen (Drenthe). Maar ik ben er heel blij mee! Het is een oude tafel van 'Indonesisch' teak hout. Doorsnee model wat je vaak ziet in de sobere interieurs. Ik hou echt van een prachtig sober interieur, maar het moet niet zo zijn dat alles precies wordt gekopieerd uit een boekje. Deze tafel sluit perfect bij ons interieur aan, hij heeft net wat anders dan alle andere tafels. Eerst twijfelde ik er aan om hem te bewerken maar nu hij staat is mijn plaatje compleet. Kijk maar mee!

Gelukkig had ik de foto's zondag ochtend al gemaakt, want daar zou ik nu echt geen puf voor hebben!!






En zoals jullie kunnen zien is het net of er hele oude witte stukken verf opzitten. Daar zat ik dus eerst aan te twijfelen om die wat op te schuren. Maar hij gaat dus lekker zo blijven!! 

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Mandy

32 opmerkingen:

  1. Oei,mij man heeft vorige week net hetzelfde gehad , gaat gelukkig snel voorbij.
    Jouw salontafel is echt een plaatje hoor. De restanten verf horen er gewoon bij .
    De moeite van de verre rit meer dan waard.
    Spoedig herstel
    Groetjes
    Christel , garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooi model, ik kijk ook al langer uit naar een andere salontafel maar ik vind het nog best lastig. Gelukkig ben jij inmiddels geslaagd!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super je nieuwe doorleefde tafel!
    Hè jekkie dat je nu net ziek was, ik ken het wel als ik denk ik heb een dag gepland dat ik naar een beurs ga dan ben ik echt ziek of ik denk lekker een paar dagen niets dan komt er iets tussen niet alleen door mijzelf, maar lieve familie die een handje kan gebruiken...
    Hoop dat je weer gauw opknapt en iets leuks kan gaan doen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he gadsie hoop dat je je snel weer beter voelt ...wat een mooie tafel zeg word je blij vannn .. ach dat eindje rjden maak dan ook niet uit ... vind hem super zo ... geniet lekker van je aankoop staat mooi heel veel sterkte en snel weer opvallen ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is die gaaf de tafel daar wilde ik ook wel zover voor rijden
    Groetjes Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooie tafel...dat was de lange rit wel waard.
    Ik vind je vloer ook heel mooi.
    Beterschap.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave tafel
    Echt stoer.
    Sterkte met de buikgriep
    Het is balen ...
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stoere tafel, daar zul je veel plezier van hebben!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopen dat je snel weer wat opknapt hoor.
    Je tafel is echt heel mooi, ik denk dat ik het ook niet zou schuren dus lekker zo laten.
    Beterschap.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww wat een mooie tafel...liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tafel heb je gekocht, dat ruwe blad is echt stoer.
    Geniet ervan en beterschap!

    Groetjes Inge
    deknotwilg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooi tafel Mandy.....nee niet schuren hoor, dat doorleefde mét de witte verf maakt hem juist zo bijzonder! 't wordt steeds meer een huis naar je zin,of niet? Je vriend ook blij, dat is wel leuk meegenomen..;-)

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie stoere tafel is dat zeg. Niets meer aan doen zou ik zeggen. Beterschap.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk tafel en zo laten hoor, staat heel mooi!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tafel!
    Door de witte verf is ie juist extra bijzonder!
    Zou er ook niks aan doen!
    Beterschap nog..vervelend zeg!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg gaaf je tafel, niks meer aan doen hoor, hij is super zo! Hoop dat je gauw opknapt, beterschap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superstoer je nieuwe tafel,niets meer aan doen ;-) past mooi bij je tv meubel zo.
    Ik hoop dat je inmiddels weer op de been bent zo niet dan wens ik je beterschap.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooie tafel, Mandy! Hiervan ga je zeker genieten. Mooie kleuren ook en gezellig gestyled hoor. Leuk om te zien hoe je eigen style terug komt. Fijne dag,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie tafel. Ik zou hem dus wel schuren hihi. Hij is zo prachtig hoor! Staat perfect bij jullie in huis.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow mooie stoere tafel! Ik zoek ook een nieuwe salontafel maar ik vind het best lastig.. Maar jij hebt er een geniet ervan en nog veel beterschap. Liefs Meriam (sfeertje bij meertje)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je reisje heeft wel een hele mooie tafel opgeleverd...lekker stoer hoor en
    wat je zegt, hij past helemaal bij jullie interieur.
    Hopelijk ben je nu van de griep af, succes!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige tafel !!! Past helemaal mooi in je prachtige sfeertje ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie tafel.....dat was het tripje wel waard!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Héél mooie tafel heb je ... de lange rit zal je wel snel
    vergeten zijn denk ik...:-):-)
    héél fijne avond nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, te gekke tafel! Mooi plaatje zo!
    Beterschap gewenst!

    Hartelijke groet,
    Annemieke van Brocante Basics

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig je tafel. Dät was de rit zeker waard.
    Ik hoop dat je snel opknapt vän je griep.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie tafel. Niks maar aan doen, maar lekker zo laten. Die witte verf maakt het juist apart.
    Beterschap!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is zeker een mooie tafel. Ik vind de witte verf erop wel leuk. Bewerken kun je altijd nog gaan doen.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tsss......dat was voor mij niet eens zo ver rijden....;) Vind hem super.......dat witte maakt hem helemaal top!
    Goede vondst zeg

    Geniet er maar heerlijk van.

    Fijn weekend

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stoere tafel en zou deze zeker zo laten!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. U kunt een vloer lamp die is een stuk, in welk geval je grootste zorg is dat het niet aantasten of uit te gaan van stijl te kiezen. Overkoepelende staande lampen zijn een goede compromis. Ze zijn dramatisch en mooi en geven warm en diffuus licht en perfect in elk corner.I ben ook als Arching staande lampen voor mijn huis of kantoor. u kunt industriële vloerlamp genaamd. krijgen industriële moderne lamp voor uw huis of kantoor atIndustriële vloerlamp Nederland


    BeantwoordenVerwijderen