donderdag 2 april 2015

Uitslag Give away

Dag dames!

Een dag eerder dan ik eigenlijk had gezegd.. normaal gesproken ben ik vrij op vrijdag, maar deze week op donderdag i.v.m. pasen. En om jullie dan in spanning te laten zitten tot s'avonds laat heb ik besloten vandaag de uitslag van de give away te doen! 

Mijn plan was om het gewoon via internet te doen, maar ik vond het eigenlijk net zo leuk om al jullie namen op te schrijven en dan ouderwets een papiertje eruit te vissen! Kijk maar mee;


Alle namen opschrijven..

Briefjes opvouwen :)

Alles door elkaar husselen

Het magische briefje eruit pakken ;)


En de winnaar is;



Gefeliciteerd Patricia! Wil je mij een mailtje sturen met je gegevens? 
Dan komen ze zo snel mogelijk jouw kant op!

++++++

Ondertussen heb ik alweer een paar hele leuke aankopen gedaan voor in huis, deze ga ik jullie aankomende week ook laten zien!

Liefs,
Mandy

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd patricia!
    Enne ben benieuwd naar je aankopen!:)
    Fijne paasdagen!
    Liefs Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Patricia!
    Ze zijn echt erg gaaf!

    Fijne paasdagen!
    Priscilla
    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaaah ik heb wat gewonnen super leuk. Ik schrok toen ik mijn naam las hihi
    Ik stuur je een mailtje.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit was spannend, gefeliciteerd Patricia.
    Ik kijk uit naar je volgende blog, waarin je je nieuwe aankopen laat zien.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes, Inesz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Patricia, ik werd even blij omdat ik ook Patricia heet maar helaas.....
    Geniet van je prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk de leukste manier om een winnaar te loten .
    Gefeliciteerd Patricia ...
    Groetjes
    Christel , garcysplace

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat Patricia!!
    Fijne paasdagen allemaal
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen