vrijdag 29 mei 2015

Slapen onder linnen

Nog steeds geen keuze kunnen maken voor de kleuren op de slaapkamer.. Nu ben ik weer aan het twijfelen tussen warm grey en ashes voor op de muur :) haha. Of misschien een mooie donkere kleur achter het bed en dan in combinatie met ashes.. Zoveeel keuze!! Is er iemand die wel eens ashes van pure & original heeft gebruikt, en daar misschien foto's van heeft? 

Wel heb ik vast een prachtig dekbed aangeschaft. Geeft meteen zo'n andere sfeer op de slaapkamer.. Hij komt van de Hennes af! Oh en aanschouw op de achtergrond onze afschuwelijke luxaflex haha!









Aanstaande zondag is de fair bij woonland en ik ga er samen met mijn moeder heen, dus wie weet kom ik jullie nog tegen mochten er dames gaan! :)

Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Mandy

23 opmerkingen:

  1. Mooi zijn de dekbedden van de H&M...ik heb ze hier ook liggen.
    En ook belangrijk...het slaapt heerlijk.
    Moeilijk hé...kleur kiezen, je komt er vast wel uit...ik ben niet zo bekend met de kleuren van P&O.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij slapen ook onder een linnen dekbedhoes en dat bevalt mij prima. Ik vind de kleur van jullie dekbedhoes trouwens erg mooi, past goed bij de andere kleuren die je hebt gebruikt. Het ziet er sfeervol uit!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze hoes ook, en nu heb ik die ook voor ons logeerbed.
    Ligt heerlijk... Leuke kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die overtrek heb ik ook en hij is echt van goede kwaliteit hoor.
    Succes met het kiezen van de kleur!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ik heb hem ook, in het licht en donkergrijs. Slaapt heerlijk linnen. Lekker warm ook.
    Met de verf kan ik je niet helpen. Succes met kiezen!

    Groetjes, Inge
    de knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn de linnen hoezen van H&M!
    Je slaapkamer ziet er nu al heel sfeervol uit!!
    Met de verfkleur kan ik je helaas ook niet helpen.....blijft moeilijk...het valt bij iedereen anders uit ivm de lichtinval.
    Succes met de verfkeuze!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welke kleur je ook kiest: overweeg ook het plafond mee te verven voor een echt whow effect. Zoals het nu is leidt het te veel te aandacht van de rest af. Geverfd geeft rust en valt het weg in het grote geheel. Je kan ook de kleur van de rest in bijvoorbeeld half recept nemen. Wat betreft het kiezen van de kleur: koop een goedkope rol behang en verschillende proefpotjes. Verf hiermee verschillende banen en hang ze op met schilderstape. Dan zie je de verschillende kleuren in je slaapkamer bij dag en nacht, zon en regen. Succes! Groeten van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi je linnen dekbedhoes!!Geeft mooi sfeertje..Ik heb voor onze kast ook getwijfeld over Ashes en Wet Sand van P&O bij ons is het Wet Sand geworden is iets warmere kleur dan Ashes naar mijn idee..Succes met kiezen..
    Fijn weekend!

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. uuuuhhhhhhh, ik vind je slaapkamer al helemaal gaaf!! mooie kleur toch op je wand? zelf heb ik de kleur ashes niet gebruikt...ik heb wel andere kleuren gebruikt, van PenO ik zal het tzt in een post laten zien.
    je dekbed is super! ja, bij de Hennes hebben ze leuke dingen he? ik ga ook eens snuffelen op hun site;-)

    groetjes, IngeR

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zelf fan van dekbedhoezen van heel fijn Egyptisch katoen. Dat voelt zo heerlijk aan.
    Geen ervaring met linnen, maar ik zou me zelf ergeren aan de vele kreukels, vermoed ik.
    Maar de kleur vind ik erg mooi, die heb ik ook in katoen dan.
    Ga ook eens bij Hennes kijken, ik ben nog nooit op die site geweest.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb geen ervaring met die kleuren, maar je hebt al goede tips gehad, lees ik!
    Gaaf hoor, je dekbedhoes, heel mooi!
    Succes en een fijn weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb precies dezelfde dekbedhoezen in donler en licht grijs. Slaapt zalig en je hoeft ze niet te strijken. Dat is ook heel fijn. Je slaapkamer ziet er nu al mooi uit. Ben benieuwd welke kleur het gaat worden.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie linnen hoezen zeg! Ik heb ze van de Hema, ook heel mooi, maar wanneer ik nog eens iets wil bestellen onthoud ik deze!
    Gezellige kamer zo!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zijn de linnen hoezen van H&M. Moeilijk he om een kleur te kiezen. Ik vind hem al zo sfeervol "buiten de luxaflex dan hi hi.
    Succes met de keuze we gaan zien wat het wordt.
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er zo al heel sfeervol uit!
    Heb zelf ook vouwgordijnen in bestelling staan..dat moet het echt 'af' gaan maken hé?
    De dekbedden van H&M zijn inderdaad mooi en voor een prima prijs!
    Fijn weekend nog.
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het er nu al harstikke gaaf en sfeervol uit zien! Je dekbed is top, ben nieuwsgierig hoe het wordt!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige slaapkamer , heel sfeervol.
    Het dekbed is ook zo mooi , heb al eens gekeken of er in de buurt een h&m is die een woonafdelong heeft hier in belgie .
    Niet dus , jammer.
    Nu nog de luxaflex en het plaatje is compleet .
    Fijne zondag
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het valt niet mee om kleuren te kiezen. Maar als je voor warme natuurtinten kiest kan het eigenlijk nooit mis gaan. Je kamer ziet er nu ook al super sfeervol uit. Het linnen dekbed is ook erg mooi. Succes met het kiezen van de kleuren!
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het zo ook al heel sfeervol hoor.....maar je wilt wel eens wat anders he!
    Fantastisch leuk bed heb je......( heb ik nl. ook,hihi)

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie sfeervolle slaapkamer heb je. En het schijnt dat iedereen al onder het linnen van H&M slaapt, hihi. Ik ken het niet, maar ga straks eens even browsen op de site, want ik vind het erg mooi. Ik had het idee dat je muren er nog prima uitzien. Tja, die kleur van de luxaflex...maar dat komt goed, lees ik.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat blijft moeilijk een kleur kiezen. Heel mooi je linnen hoes.

    Fijne week
    liefs,Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk dat dekbed, wij hebben deze ook op bed liggen. Perfecte kleur grijs en je hoeft het mooi niet te strijken! :)
    Succes met het uitzoeken van de kleur.
    Liefs, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi hoor!! Gezellige slaapkamer.
    Succes met t kiezen

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen