maandag 15 juni 2015

Overnachten in Room 17

Afgelopen weekend zijn wij een nachtje blijven logeren in Assen bij Hennie van Room 17. Ik mag trouwens gerust zeggen logeren in stijl! [KLIK]. Wat een heerlijke omgeving en een prachtig huis! Het is absoluut de moeite waard om heen te gaan. Zelf komen we uit Apeldoorn dus vaak komen we niet in die buurt van Nederland. We hebben dan ook echt als een ware toerist de hunebedden bekeken hihi. Ook zijn we nog naar kamp Westerbork geweest. Je kunt je niet inbeelden wat zich daar allemaal heeft afgespeeld. Het lijkt er zo vredig uit te zien met al het groen wat nu ontplooit in de lente, maar wat totaal niet zo is. Onbeschrijfelijk!







Na een heerlijk ontbijtje die voor ons klaar stond zijn we richting huis vertrokken. Op de route naar huis kwamen we langs Ruinen, waar we een bezoekje gebracht hebben aan de Wilgengaarde. Daar heb ik nog 2 waxinelichtjes meegenomen; en wat branden ze gezellig s'avonds!





 

Thuis ben ik nog wat aan het schuiven geweest met wat spullen maar ik heb er weinig inspiratie voor de laatste tijd. Komt denk ik ook wel omdat het mooie weer er aan komt, dan zit je toch liever lekker in de tuin. Wel ben ik met de slaapkamer begonnen! Afgelopen week had ik een weekje vakantie dus heb de verf besteld, en die zit er nu bijna helemaal op. Ben op dit moment druk aan het zoeken naar een mooie grote kast voor op de slaapkamer. We hebben nog steeds allebei onze oude kast als kledingkast en die staan nu naast elkaar. Geen gezicht natuurlijk omdat ze allebei heel anders zijn, en de mijne valt van ellende bijna uit elkaar. Voor de slaapkamer heb ik allemaal leuke ideeën in m'n hoofd zitten dus nu nog uitvoeren.. hahah! Binnenkort dus een nieuwe post over de slaapkamer als deze helemaal af is.

Mocht iemand nog tips hebben voor een mooie grote, houten (en het liefst mooi geprijsd :)) kast hoor ik het graag.



Fijne avond allemaal!
Liefs,
Mandy

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk even zo'n overnachting. En wat een mooie lichtjes......
    Ben benieuwd naar je slaapkamer, succes met dit project.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie een nachtje in de B&B van Hennie hebben geslapen. Ze heeft inderdaad een prschtig huis. Toen ik een paar jaar geleden bij haar was, was ik absoluut onder de indruk.

    Twee jaar geleden hebben wij onze slaapkamer een metamorfose gegeven. We hebben toen een kast van I.kea gebruikt, maar deze wel in een landelijke kleur geschilderd. In de Decoreren Landelijke Stijl die deze week uitkwam, is deze kast ook bij een DIY gebruikt...daar werd de kast heel mooi in het geheel opgenomen, aan de bovenzijde en onderzijde afgewerkt waardoor de kast in een soort lijst kwam te staan. Misschien is dat een idee? De binnenkant kun je helemaal naar wens inrichten, het biedt een zee aan ruimte. Je kunt de kast in mijn post in maart 2013 bekijken. Veel succes.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik inderdaad ook aan zitten denken en dan mooi in de krijtlak.. Al met al kwam ik op dik 900 euro uit dus ben nu MP in de gaten aan het houden, maar als ik niks kan vinden kom ik daar misschien wel op uit. Ik ga even je post bekijken, dankjewel!!

      Liefs,
      Mandy

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat he bij Hennie was......heerlijk genoten !...liefs fijne week Ria..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt mij ook heerlijk om in Room 17 te overnachten, op de foto'svan de website ziet het er ook zo sfeervol uit.
    Succes met het vinden van een kast voor je slaapkamer.
    Groetjes Brenda ( wonen in je eigen stijl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij een feestje om daar te overnachten. Lijkt me erg indrukwekkend om het kamp te bezoeken.
    Ik ben benieuwd naar je zoektocht voor een kast.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je in de b&b van room 17 hebt gelogeerd, ik heb er al zoveel mooie foto's van voorbij zien komen. Lijkt me heel leuk om daar eens te logeren. Succes met het vinden van je kast. Soms is het even geduld hebben voot je juoste vind. Maar er staan vaak lueke spullen op marktplaats.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij Hennie zit je volgens mij in een klein paradijsje...zo mooi alles (én een gezellige gastvrouw!). Dat móet genieten zijn!
    Westerbork staat ook bij ons nog op het programma. Niet als gezellig uitje, maar een 'must' om te zien hoe het er toen aan toe ging. Lijkt me erg indrukwekkend...volgens mij wordt je dan héél klein als mens met diepe respect voor allen die hier gezeten hebben...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd lekker om in de watten te worden gelegd. Mooie glaasjes
    Fijne week

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat moet een heerlijke overnachting in een prachtige omgeving geweest zijn.
    Lekker om zo verwend te worden.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je bij Hennie bent geweest... Prachtige glaasjes heb je gekocht bij de wilgengaarde.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja....ik weet het: wij hebben een week of wat geleden ook bij Hennie gelogeerd.
    Wat een heerlijke B&B, he? Inderdaad heel stijlvol.
    Het is toch heerlijk dat we nu wat meer tijd aan onze tuin besteden? Als het kouder wordt komt het huis vanzelf wel weer.
    Veel plezier met alles.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lijkt me dat heerlijk om daar zo verwend te worden! En Drenthe is zo mooi, vind je niet...
    Genoeg om te zien daar......hunebedden en waxinelichtjes! Wat wil je nog meer...

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je waxinelichtjes zijn prachtig! Heerlijk hoor overnachten in een B&B, mooie foto's heb je gemaakt, al is de plek verschrikkelijk droevig en indrukwekkend, het is belangrijk en goed om het te bezoeken en deze plek te blijven gedenken...
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk om bij Hennie in haar huis te overnachten. Als je de foto's ziet, zo stijlvol. Westerbork ik ben er nooit geweest maar als je weer de foto's ziet dan ligt het er zo vredig bij . Terwijl er zulke verschrikkelijke dingen gebeurd zijn. De wilgengaard is ook zeker de moeite waard om te kijken. Je bent leuk geslaagd.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Mandy, wat fijn dat jullie weekend zo geslaagd was!
    Westerbork was natuurlijk een indrukwekkend bezoek....zeker voor Brent...
    Succes met de styling van je slaapkamer. En eh...ik heb nog een stoere kast in de aanbieding. Zie Facebookpost 30 okt 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke blogje ik zag u via andere blogster...bedankt voor het delen..liefs ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke blogje ik zag u via andere blogster...bedankt voor het delen..liefs ☀️

    BeantwoordenVerwijderen