vrijdag 10 juli 2015

Kleur

De laatste tijd word ik steeds meer geïnspireerd door de wat kleurrijkere sobere interieurs. Ik zat steeds te denken om wat kelim kussens te kopen maar bleef twijfelen. Tot de WLS op de mat viel, en de eerste of tweede reportage die er in staat, doorslag gaf om ze toch te kopen. Nu staan er hier dus een paar prachtige kleurrijke kussens te pronken op de bank, en ik moet zeggen dat ik het een hele verrijking vind maar ook meteen genoeg qua kleur. Misschien nog wel een mooi veldboeketje in een oude kruik, die zag ik laatst bij seizoen en stijl langs komen, prachtig!! [klik]






De slaapkamer is inmiddels helemaal geverfd, het is de kleur Ashes geworden van P&O. We hebben een nieuwe kast gekocht, een prachtige landelijke maar toch degelijke kast in een mooie vergrijsde houtkleur. De vouwgordijnen zijn besteld en zullen er binnen 3 weken zijn. Mijn geluk kan niet op, eindelijk de slaapkamer (bijna ;)) klaar! Jullie begrijpen dus wel dat dan pas de foto's zullen komen! Nu alleen nog een zoektocht naar een paar robuuste lampen.. 

In de laatste WLS stond ook een verwijzing naar 't Potterieke (via judith&co) 
Toevallig ga ik daar over 2 weken heen! Een goede vriend van mijn vriend woont samen met zijn vriendin in Breda en zij is ook gek op landelijke robuuste spullen, dus is dat maar een klein stukje van hun vandaan! Ben heel benieuwd, ben er namelijk nog nooit geweest maar als ik alle MP advertenties zie zal ik absoluut niet met lege handen naar huis gaan ;)

Ik vind het erg jammer dat veel bloggers een zomerstop houden.. daardoor merk ik dat ik zelf ook minder ga bloggen en reageren. Maar ik bekijk het allemaal  wel hoor ;)!  

Ondertussen beginnen in de tuin de hortensia's te bloeien en de knotwilg is alweer een mooie volle bol, heerlijk! Dat wil wel na al die mooie dagen van vorige week! 


Goed weekend allemaal!
Liefs,
Mandy

15 opmerkingen:

  1. Hoi Mandy,

    Deze kussens zijn prima te combineren met de sobere stijl, mooi hoor! Ik ben heel benieuwd naar de metamorfose van de slaapkamer...ik ben ook nog steeds heel blij met onze slaapkamer die we een tijd geleden hebben aangepakt.

    Ik zit momenteel in het buitenland en al plaats ik geen posten...ik blijf lezen en reageren hoor. Want ook op vakantie vind ik het een heerlijke hobby. Of noem je dat verslaafd ;-)?

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je slaapkamer.
    Wat een mooie kleur blauw heeft je hortensia zeg
    Fijn weekend
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kelimkussens zijn heel mooi. Ze geven net dat beetje meer in je interieur. Meer kleur heeft het dan ook niet nodig.
    Heel mooi!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook jammer ...want juist buiten wil ik lekker lezen....blogs bv met mijn iPad...heb gister maar wat leesboeken gekocht...nog 1 dag werken vandaag en dan heb ik vakantie!!!...mooi je kussens!...liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kelim kussens zijn erg mooi, ik houd er ook van. Persoonlijk vind ik ze goed combineren met de sobere stijl die velen van jullie hebben. Zelf heb ik dat niet (voor mij te somber en te veel van hetzelfde), heb trouwens ook geen specifiek woonblog, maar lees er wel graag over en kijk met plezier bij jullie allen naar binnen.
    Fijn weekeinde, groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blog ook door hoor, al is het wel iets minder nu...
    Ja,mooi je kelim kussen, ik ben er ook voor gevallen., Ik wissel het een beetje af....Van de winter had ik hem in de stoel, nu ligt hij zichtbaar onder mijn bijzettafeltje.Dus dan heb je toch weer een ander interieur!
    Groetjes,Sandra
    Bij Sandra Thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O,ja...bijna vergeten...'t Potterieke ! Ben ik ook geweest.Was voor mij wel een heel eind rijden,maar goed....Qua prijs was hij wel een stuk voordeliger dan elders,dus dat verschil haalde ik er mooi weer uit! Ik was de enige toen, dus kon heerlijk snuffelen!
    Ik heb er een post van gemaakt, als je het leuk vind, kijk maar eens.Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moet je huis zo inrichten waar jij je prettig bij voelt en als daar kleur bij hoort, moet je dat vooral lekker doen!
    Mijn moeder is ook met haar inrichting bezig en vind het bij mij denk ik te grijs, maar inderdaad al bladerend door de laatste WLS zei ze ook. Oh met wat kleur erbij vind ik het ook wel heel mooi.....
    Ik vind het inderdaad ook jammer dat iedereen een zomerstop houdt. Ik heb net vakantie gekregen, juist heerlijk de tijd om me wat meer aan mijn blog en huis te wijden, als het tenminste niet te heet wordt.

    Groetjes, Inge
    deknotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dapper gedaan, ik zie het inderdaad ook veel, maar zelf zou ik er niet aan kunnen wennen, ik hoop voor jou dat dit bij jou niet het geval zal zijn, en dat je er lekker van geniet, want dat is toch de bedoeling!
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kussens zijn heel god te combineren met de wat sobere stijl.
    En ik heb niet echt een zomerstop, maar het plaatsen van posten is wel velen malen minder.
    Je wilt en moet nl in de zomer zoveel doen, en in combinatie met je werk blijft er gewoon njet veel tijd over.
    Maar soms lees ik alles wel even na, en dan probeer ik ook te reageren hoor.

    Groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mandy, ik hou ook wel van een klein kleur accentje in een interieur... héél mooi
    met je kussens hoor !!! Ik zag ook al op MP de advertenties van Het Potterieke
    jammer genoeg is het voor mij té ver rijden en het is enkel de zaterdag open :-(
    dan werk ik altijd ....maar zou er toch ook graag eens naartoe gaan....dus we kijken vol
    spanning uit naar je post erover :-) :-) :-)
    héél fijne zondag
    Liefs Kathy
    House by the Waterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk die kelimkussens, ik hou er wel van!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kussen.
    Heb er zelf ook al aan lopen denken.
    Maar nog niet ge kocht .

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kussens staan heel mooi bij je, ik heb ze ook gezien in de WLS, het geeft een heel warm sfeertje! Je hortensiafoto is trouwens ontzettend mooi, dat blauw is zo intens!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi de kussens, straalt nog wat meer warmte uit!
    Als ik wat kleur in huis heb word ik altijd een beetje onrustig en is het zo weer verdwenen.. ;-)
    Heb je nog mooie dingen geshopt bij het potterieke?
    Benieuwd naar je slaapkamer foto's!
    Fijne zomer!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen