donderdag 30 juli 2015

woonshoppen XXL

Jaaa, in de vorige post vertelde ik jullie al dat ik naar 't potterieke zou gaan! Heb de titel maar even XXL gemaakt want ja, dat past wel bij een hele winkelwagen vol mooie spullen! Ik voelde me haast belachelijk dat ik met zo'n kar vol weg ging.. hahaah! Nou ja, gelukkig was dan ook niét alles voor mezelf!




Voor mezelf wilde ik graag een paar balusters om lampen van te maken, die worden nog gemaakt, en die worden zaterdag langs gebracht voor op de slaapkamer. (vouwgordijnen hebben overigens vertraging opgelopen met de levering :( dus die post gaat helaas ook wat langer duren)

Ik wou graag een klein doorleefd mini krukje voor in het toilet, ik heb geen ruimte om bv zeepjes neer te leggen dus ik wil graag een oud bakje met zeepjes erop zetten. Verder wou ik graag stoere kloskandelaren, waarvan ik 2 prachtige exemplaren heb gevonden. Een konijnenvacht heb ik er nog bijgekocht en verder voor mijn moeder een oude trog en een enkele baluster en voor mijn zus nog een trog, schaal en konijnenvacht. 





Verder kocht ik via MP nog 2 hoffz windlichtjes erbij, 1 grote en een kleinere. Hierboven staat de grotere op een rotiplankje die ik een keer bij woonland heb gekocht. 



Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft ondanks het weer van de laatste tijd. Zelf moet ik nog 3,5 week werken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie! we hebben nog niks geboekt maar willen wel graag wel dus ik denk dat ik lekker de hele middag vakanties ga bekijken ;)! Even wegdromen bij die mooie vakantiefoto's allemaal hihi.

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Mandy

16 opmerkingen:

  1. Goed geslaagd, zeg.
    Zo te zien, hebben ze daar héél veel mooie spullen. Als je er tenminste al met een winkelwagen rond kunt rijden......
    Succes bij het zoeken naar een passende vakantie.
    Groet, Gerda - M'n Woonstek en Leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke spullen. Die 3,5 week zijn ook zo voorbij :))
    Fijne dag en zoekt en ge zult vinden hahaha
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet bij mij in de buurt zit, anders zou ik er zeker even langs gaan...lijkt mij een erg leuk adresje. Ze waren er vast ook heel blij met jouw komst ;-). Je hebt de kar met hele mooie spullen volgeladen.

    Nog even en de zomer komt weer terug :-)!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mandy , jij bent zeker geslaagd met je aankopen , ik had het al zien voorbijkomen , je karretje vol.
    Ik ben het potterieke al tegengekomen op marktplaats maar kan het adres niet direct vinden , Bavel dacht ik .
    En het ligt vrij dicht tegen de Belgische grens .
    Dus misschien nog iets voor mij ;))))
    Leuk idee dat kleine krukje in de toilet .
    Fijne vakantie waar je ook naar toe gaat ....
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent leuk geslaagd, heerlijk om met dit weer wat in huis bezig te zijn.
    Geniet van je aankopen!

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh!!! Wil er ook zo graag een.keer sneupen..
    Maar is zo ver bij ons vandaan... Aan de ene kant maar goed ook, want ben bang dat ik anders al mn centjes daar uit zal geven.

    Echt leuke spullen!!


    Groetjes
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed geslaagd zou ik zeggen, mooie spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha, das nog eens genieten!!
    groetjes, inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kar om jaloers op te worden;-)
    Gave inkopen heb je gedaan!
    Succes nog even je hebt een heerlijk vooruitzicht met 6 weken vakantie!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 6weken vakantie...wowwwww heerlijk!..wat een mooie spullen..waar zit die winkel?..geniet van een heerlijke vakantie liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooo typfoutje, was wel heel enthousiast. Had ik maar 6 weken!! Zijn er 3 helaas :) heb hem snel aangepast hihi.

      Liefs

      Verwijderen
  11. Leuk is het daar he,bij 'T Potterieke...ik heb ook zo'n mooie kloskandelaar.
    Veel plezier met je mooie aankopen!
    Groetjes,Sandra
    Bij Sandra Thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor dat je daar zo goed geslaagd bent, het is altijd weer genieten als je alles in huis weer een plekje hebt gegeven!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha die foto van die winkelwagen vol! Heerlijk om zo een keertje te kunnen shoppen en wat heb je mooie spullen meegenomen, ben heel nieuwsgierig hoe je lampen zijn geworden!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoww dat is een kar vol hihi
    Altijd een heerlijk gevoel als je weer wat nieuws hebt!
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen