woensdag 26 augustus 2015

Asparagus

De welbekende takken komen er weer aan, dus ik heb ze ook maar eens in huis gehaald! Maar tjonge, ik moet zeggen, wat een zoektocht was dat zeg!  Gisteren met een vriendin op pad geweest, we hebben een ronde kringlopen gedaan. het resultaat was niet echt denderend helaas. Ik vond een leuk houten ornament op pootjes en zag er wel wat leuks in. Even met de kwast en de paste wax in de weer en hij kan er weer tegenaan hier in huis :) Daarnaast zijn we naar de Espeterhoeve geweest, heerlijke winkel om inspiratie op te doen! Hij zit gevestigd in Barneveld en heeft ook een bloemenzaak erbij zitten. Wauw, echt prachtige kransen hebben ze er! Dus zo vond ik eindelijk mijn asparagus takken!

Afgelopen week zijn de vouwgordijnen ook eindelijk geleverd en we hebben ze natuurlijk meteen opgehangen. Ook kocht ik nog een andere lamp, die jullie waarschijnlijk wel kennen en vaker voorbij hebben zien komen; de antieke houten kroonluchter! Ook die kreeg een opknapbeurt, wat nog aardig wat voeten in de aarde had haha. Maar daarover na onze vakantie meer in slaapkamer deel 2 :)

A.s. zondag vertrekken wij voor 11 heerlijke dagen richting Mallorca. Ik ga jullie blogs zeker bijhouden met lezen, maar waarschijnlijk weinig of niet antwoorden. Sorry alvast daarvoor :)!
10 september zijn we dan weer terug en heb ik nog een paar dagen voordat ik weer moet werken, ik zal dan foto's maken van onze slaapkamer! Voordat wij vertrekken ga ik zaterdag nog langs Potterieke (ja o my god alweer) Deze keer moet ik me toch maar iets inhouden :)  resultaat komt dus ook na de vakantie!

Liefs
Mandy









14 opmerkingen:

  1. Bij de kringloop moet je altijd wat geluk hebben , maar het ornamentje is echt wel een leuke vondst .
    Ook de asparagus takken zijn heel mooi , ik vraag mij alleen af of die na een tijdje niet afvallen.
    Veel kooplezier bij het potterieke en een super leuke en deugddoende vakantie.
    Groetjes , christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je ornamentje en de asparagustakken staan fris in de kruik !
    Fijne vakantie! ! Lekker genieten van de zon!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O,heerlijk, Mallorca! Heb ik fijne herinneringen aan. Lekker he, als iedereen al terug is van vakantie, en jij gaat nog!
    Gelukkig ga ik zelf ook nog eind September naar Ibiza.
    Wat een gelukje, dat ornamentje, had ik ook meegenomen!
    Ben benieuwd naar de metamorfose van je slaapamer!
    Geniet van je vakantie,
    Groetjes,Sandra (Bij Sandra Thuis)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vaas met je asparagus takken en het ornamentje is ook erg leuk. Hele fijne vakantie in Mallorca.

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie plaatjes Mandy!
    Wat een heerlijke winkel blijft de Espeterhoeve hé?
    Vind het altijd een feestje om naar toe te gaan!
    Geniet van een heerlijk zonnige vakantie!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die takken zijn ook heel mooi. Het enige nadeel ervan vond ik dat ze zo enorm prikken.
    Fijne vakantie, en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Espeterhoeve bezoeken wij nog wel eens tegen de kerst...dan is het er extra mooi. En heb je daar wel eens appeltaart genomen? Ohh, nu ik er aan denk loopt het water mij uit de mond hihi. Zo lekker.

    De takken staan mooi. Ik heb al eens overwogen om dit als plant hier in een stoere pot te zetten, misschien ga ik binnenkort eens proberen hoe het bevalt.

    Ik wens je een hele fijne vakantie. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig de takken in de pot.
    Een fijne vakantie, lekker genieten.

    Groetjes Coby
    (IG cbcosycot)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig ornamentje. Bij een een rondje kringloop moet je echt een beetje geluk hebben..
    Hele fijne vakantie, geniet ervan!

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi plaatje zo. die takken zijn echt prachtig. (jaloers) en dat het ornamentje top hoor.
    Een hele fijne vakantie op Mallorca.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk ornamentje. Toevallig zat er een tak aspargasus in een bos bloemen die ik eind juni kreeg en die ligt al lang en breed op een koffertje :))
    Hele fijne vakantie

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zijn je takken, alleen heb ik ook de ervaring dat ze na een tijdje gaan uitvallen. Maar misschien is dit een nieuwe soort. Anders is een vaste pot ook een optie tegenwoordig. Leuk ornamentje!
    Heel veel plezier op Mallorca!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig weer zo en je gevonden ornamentje is ook erg leuk hoor.
    Fijne vakantie!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele fijne vakantie toegewenst! Je ornamentje vind ik prachtig en je takken ook!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen