maandag 16 november 2015

Nieuwe oude tv kast

Ik heb onze tv kast een beste opfrisbeurt gegeven! Eigenlijk wou ik deze zaterdag al plaatsen maar dat vond ik niet erg gepast n.a.v. alle gebeurtenissen in Parijs.. Wat een ellende allemaal zeg.. Woorden schieten te kort. 

Van de buffetkast had ik nog zwarte krijtverf over, heb een paar steigerhouten planken gehaald en helemaal glad opgeschuurd. Vriendlief heeft het oude blad van de tv kast afgehaald zodat ik een echt houten blad kreeg. Het blad heb ik bewerkt met vernis was welke ik nog had staan van ons tafelblad. Het is van het merk polyvine in de kleur notelaar. Als afwerking heb ik de gehele kast in de sealer gezet van P&O.  Kijk mee naar het resultaat! 

Hij was wit..

En nu zwart met een doorleefd blad
 

Zaterdag nog op stap geweest met mijn moeder. O.a. even langs Espeterhoeve geweest en inspiratie opgedaan. Zo zag ik ergens een chapati bord met een glazen stolp erop, super leuk! Stolp maar weer uit de kast gehaald ;)
 

Een tijd geleden heb ik met een vriendin een mega grote salim krans gemaakt. Deze wou ik graag voor boven het bed maar vond hem nog te saai. Ik zag overal van die mooie grote hoffz kransen met asparagus, rozenbotteltakken etc. Prachtig! Dus nog wat asparagus takken gekocht en op de krans gemaakt! Ben er helemaal verliefd op!!



Ik wens jullie allemaal een fijne week!
Liefs,
Mandy

23 opmerkingen:

  1. Wat is die kast mooi geworden, ik probeer mijn man ook te overtuigen om onze witte meubels grijs te maken, maar het lijkt hem allemaal veels te grijs in huis worden.
    Het komt nog wel haha.
    Je krans is ook super gaaf.
    Gezellige slaapkamer heb je.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tv-kast is goed geslaagd, zeg. Heel mooi!
    Ik ben ook dol op kransen. Hangend, liggend, ze komen overal van pas.
    Groetjes en jij ook een fijne (vredige) week, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi geworden, Mandy! Dat laddertje ernaast maakt het wel af vind ik. Je krans met asparagus is ook erg mooi geworden! Staat ook nog op mijn wensenlijstje...

    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft het tv-meubel een mooie metamorfose ondergaan! Je kent het bijna niet meer terug. De Espeterhoeve vind ik ook een leuk adres, binnenkort maar eens die kant op als alles in kerstsfeer is gehuld. De krans is ook mooi geworden hoor!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat gaaf gedaan, Mandy! Ziet er super landelijk uit, geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb je mooi gerestyled zeg ! Prachtig stoer geworden!
    Heb ik jullie gezien dan bij de Espeterhoeve.....? Ik liep er ook nl....;-)

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een compleet andere kast is het geworden zeg! Heel goed gedaan. Ik vind je krans ook een plaatje.
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk je kast zo...en de stolp en krans zijn ook superrrrr...ik was er vrijdag mooi hoor daar....liefs in e week van mij...x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kan een sfeer ineens positief veranderen met aan andere kleur. ik vind het zo mooi staan. En je krans daar zul je wel wat schrammetjes aan je handen hebben overgehouden he? Maar hij is prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie verandering zeg! Super geworden! Nu past het er helemaal bij hè!
    Vorige week was ik ook op de Elspeterhoeve: high tea met een paar vriendinnen. Het was heerlijk en dan daarna nog even rondsnuffelen: een echte aanrader!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zeg.....je kast is gewoon een nieuwe. En je krans super ben dol op dat fijne groen. En stolpen....altijd mooi en tijdloos
    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verschil, hij past veel beter in het plaatje!

    Groetjes, Inge
    de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lik verf al niet doet , echt een grote verandering .
    Het past zoveel beter .
    Ook het blad erop zit er voor iets tussen .

    Groetjes
    christel, garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi geworden zeg echt een enorm verschil dat blad maakt m helemaal af en met t laddertje ernaast 1 geheel. Krans ook erg mooi geworden.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi geworden!
    Ik ben nog nooit bij de Espeterhoeve geweest, mss toch maar eens een keer doen.
    Veel plezier van je gerestylde tv meubel!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je krijgt een heel ander effect in je kamer, wow! Veel mooier, zeker met dat stoere blad. En je ziet daar natuurlijk minder stof op liggen dan als het ook zwart was geweest, slim! De apparatuur valt ook minder op en dat vinden wij dames natuurlijk ook leuker ;-) Ook je krans is een toppertje!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je tv kast is prachtig gelukt, wat een andere uitstraling meteen. Hij past heel mooi bij jullie sfeer.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je TV kast mooi geworden, met een eenvoudige ingreep heb je een stoer meubel!!
    Wat is de krans leuk, een goed idee!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat is die kast mooi geworden. Zoveel stoerder.....
    En je krans is ook erg leuk geworden.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi geworden zeg!
    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi & rustig is het zo zeg!
    Fijn plekje hé om inspiratie op te doen bij de Espeterhoeve, kom er ook graag!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw echt heel erg gaaf geworden! Net even al je blogposten doorgelezen, ik liep even achter, wat heb je een hoop gedaan inmiddels, vind je foto's altijd zo prachtig!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nice Website...
    Hey JOIN now fblikesbot.com and Increase Facebook Likes your profile and websites.
    Increase Facebook Likes and check your website worth

    worth my websites
    FB Likes and check your website worth Website Value Calculator
    Hot Wallpapers
    its may be very beneficial for you also really

    BeantwoordenVerwijderen