vrijdag 6 november 2015

SFEER

Zomaar wat plaatjes.. Vandaag bezig geweest met de poten van de eetkamerstoelen. Ooit (ja ooit toen ik de tafel van wit naar zwart verfde) begon ik me te irriteren aan de kleur van de stoelpoten. Het paste niet bij de tafel. Nu een paar maanden verder eindelijk de schuurmachine erbij gepakt en aan de slag gegaan. Poten helemaal kaal geschuurd en in de vernis gezet. Helaas was het al te donker om ze op de foto te zetten dus dit houden jullie tegoed. Dus heb ik maar een paar sfeerfoto's gemaakt!

 Vorige week zaterdag een mooi donkerbruin schapenvacht gekocht voor op de leuning van de bank .



Herfstig tafereeltje op de salontafel

Foto's maken onder het genot van een wit wijntje :) Glazen gescoord bij onze grote zweedse vriend. Hoop dat ze er nog zijn, wil er graag nog een paar bij hebben.


Vorige week zaterdag ook een mooi luik gekocht, en een hopkrans aan gehangen.


Eigenlijk gekocht om op de vensterbank te zetten, maar hier is hij al gestand. Hij is nog geeneens bij de vensterbank in de buurt geweest. Al betwijfel ik ook wel of hij niet lichtelijk te zwaar is.. hihihi 


Buffetkast die ik in de vorige post al liet zien. Simpel alleen een steeneik toef eraan.. Heb de laatste tijd een beetje last van 'wat-moet-ik-in-hemelsnaam-op-de-kast-zetten' Vind niks meer leuk., te groot en te druk allemaal. Steeneik toef komt bij de Potstal vandaan. Daar heb ik ook nog twee hoffz haken gekocht voor in de badkamer.




Tafereel op de trap naar boven.


Ik wens jullie allemaal een goed weekend! 
Liefs,
Mandy

23 opmerkingen:

  1. Mandy, wat een mooie sfeerplaatjes! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. Ziet er uitwals een heerlijk huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps... Moet zijn 'ziet er uit als'. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sfeerplaatjes hoor...heerlijk om er zo bij te zitten tijdens donkere avonden!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gezellig , ik hou ook van kaarsjes , het brengt zoveel sfeer .
    Ik zou niks op de kast zetten , dat toefje is alleen al mooi.
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi en gezellig bij je. Ik herken het alles te druk en te veel. Wij zitten middenin de verbouwmodus dus er komt weinig terug.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke sfeerplaatjes!
    Fijn weekeind.

    Groetjes, Inge
    de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig Mandy, lekker genieten van je weekend met de kaarsjes aan. Wat een superleuke wijnglazen zijn dat trouwens, die wil ik ook wel!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke sfeerfoto's. Geniet van het weekend.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk sfeertje, hoor.
    En mooie foto's.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie koffertjes of rieten manden?
    Sfeertje hoor.
    Goed weekend
    Grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig......wat een heerlijke sfeer.....dat kaarslicht.......gezellig op deze grijze zaterdag.
    En een hopkrans....wat een leuk idee.....Heb ook hop in de tuin wat nu afsterft.......een kijken of ik er een cirkel van kan buigen....;)

    Fijn weekend

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, en ik heb laatst hetzelfde glas als jou gekocht, bij dezelfde zweedse vriend..hahah..ik viel er gelijk voor.
    Ziet e heerlijk uit bij je..
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met de sfeer zit het wel
    goed bij jou!
    Wat een leuke hoekje s heb je gemaakt!
    Ben benieuwd naar je stoelen!

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit! Mooie vacht heb je gekocht! Ik ben ook met iemand aan het onderhandelen...vind ze ook zo Top!
    Wijn is nog lekkerder in een mooi glas!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het toch genieten nu het buiten steeds eerder donkerder wordt. Lekker binnen de kaarsjes aan en een heerlijk glaasje wijn om de avond te verwelkomen...En wat voor mooie glaasjes heb je! Ik denk dat ik binnenkort ook eens die Zweedse vriend moet gaan bezoeken, hihi. Je hop-krans is een prachtexemplaar, lekker dik van vorm. Vind ik altijd heel mooi. Geniet nog van je zondagavond!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke sfeerplaatjes en ook ik ben weg van je wijnglazen, ik ga ook maar eens een keertje naar de Zweedse schop:)

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's ziet er gezellig uit

    Fijne zondag avond

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn de schapen vachten mooi hé!? Je ziet ze veel voorbij komen en ook bij jou ligt hij mooi!
    Heel gezellig weer bij je!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig zo bij je! Dat luik is ook echt een plaatje zeg..
    En staat dat altijd zo bij jou op de trap? Dat zou hier nou echt niet goed komen :-)

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's! Het ziet er heerlijk, herfstig uit!
    En ja....die kaarsen op de trap.....die heb je vast om te stylen voor de foto zo gezet, haha! Bij ons zo het zo omgelopen worden en ik heb graag het zicht op een brandende kaars. Maar het plaatje is leuk!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee het staat echt zo op de trap, al dan niet brandend meestal. We lopen er keurig omheen!!

      Liefs Mandy

      Verwijderen