vrijdag 25 december 2015

Kerstgroet

Lieve volgers!

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor het volgen van mijn blog en alle leuke reacties dit jaar! Ondanks dat het reageren denk ik bij velen van ons op een laag pitje staat, zie ik de interesse wel degelijk terug in de cijfers! Afgelopen week ben ik ontzettend druk geweest met werken en van alles daar om heen. Daarom een niet te uitgebreide blog om jullie toch een kerstgroet te brengen :-) 


Voor ons is dit een jaar geweest waarin er veel is veranderd in ons huis. Alle meubels van wit naar mat zwart gegaan, bijna alle muren in het huis voorzien van kalkverf, veel leuke woonaccessoires gekocht en verkocht, begin gemaakt met de zolder en zo veel meer!

Ik blijf lekker door bloggen want we hebben nog meer dan genoeg om te laten zien! De zolder onder andere helemaal afmaken, woonkamer nog in de kalkverf, óóit een nieuwe keuken :-) en daarnaast alle verschuivingen als we weer iets zat zijn! Ook op instagram wil ik proberen aankomend jaar wat meer te posten. 
Klik hier om je aan te melden :-)

Iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig, gezond 2016! 
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :-):-)
Tot volgend jaar in blog land!

Liefs,
Mandy




17 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie nog zoveel plannen voor jullie huis hebben.

    Voor jou ook hele fijne feestdagen gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook fijne dagen toegewenst!
    Leuk om op je blog een kijkje in jullie sfeervolle huis te nemen en mee te genieten van alle veranderingen!
    Ben benieuwd wat er nog volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bedankt voor alle mooie blogposten! Ik volg je met veel belangstelling. Ook op IG staan hele mooie foto's. Ik haal er ook weer ideetjes uit om in mijn eigen huis toe te passen want ook wij zijn het hele jaar al druk geweest om die mooie sobere en stoere stijl te krijgen.
    Veel liefs en al het goede voor het nieuwe jaar
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen liefs van mij ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken t helemaal. Jullie ook fijne feestdagen en de beste wensen voor t nieuwe jaar
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie ook hele fijne dagen!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou gezellige Kerstdagen en de beste wensen voor 2016!
    Lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O0k voor jullie fijne dagen en we zien je foto's graag verschijnen! Ook op instagram.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wens je fijne dagen toe.....en weer veel posten in 2016....altijd genieten....

    Fijne kerstavond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je ook hele fijne dagen toe met heel veel mooie sfeervolle posten.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jullie ook nog fijne dagen!!! Alle goeds voor 2016!!!
    Op IG zievbik af ven toebook wat voorbijkomen, leuk om je zo ook te volgen!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne dagen en veel plezier met bloggen in het nieuwe jaar. Succes met alle plannen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eerst en vooral fijne kerstdagen en een jaar vol inspiratie voor 2016!!
    Fijn jou te volgen en vooral naar de plaatjes kijken , ik zou zeggen doe vooral zo voort .
    Happy 2016 !!
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog een fijne tweede kerstdag.
    Ben benieuwd wat je ons in 2016 weer gaat laten zien!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens je een goed 2016 toe en hoop nog veel van je te zien!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2016 toe!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen