zaterdag 20 februari 2016

Aanwinsten

Dag allemaal :) 
Bedankt voor alle super leuke reacties op mijn vorige blogpost!!
Zowel hier als op Instagram.
 
Inmiddels is de lampvoet verkocht die ik zelf maakte, en heb ik alweer 4 nieuwe poten liggen die wachten om RECHT geboord te worden ;) 

Vandaag weer even een rondje woonwinkels gedaan en een aantal mooie dingen gescoord! 
Bij Potterieke had ik vorige week een kruik gereserveerd, om vandaag op te halen. Meteen een mooie gelegenheid om rond te neuzen ;) 

Moest wel lachen om het feit dat er iemand van jullie ook was geweest en stiekem een weekje eerder ging omdat ik anders alle leuke dingen zou wegkopen hihhi! 
(is het zo duidelijk dat ik veel koop? ;))

Anyway, even een korte blog om mijn aanwinsten te tonen :) Welke nog niet op de foto staat is een enorme nepalese kruik. Echt super cool en ECHT super GROOT. Dus die is voor de volgende keer! 

 
Ik zit ook speciaal aan de eettafel met de laptop om naar m'n kruik te kunnen kijken. HAHA! Normaal hang ik lekker op de bank met laptop of tablet op schoot.

In zijn eenvoud al super mooi! Heb nog wel wat asparagus takken liggen maar dat heeft hij niet eens nodig!


En nog gewoon een plaatje van de kast. De steeneik toef is verhuisd van de buffetkast naar de 1deurs-kast. 



 Iedereen een fijn weekend! (mijne is alweer om na vandaag :()
Liefs,
Mandy

20 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer mooie dingen gekocht!
    Ik ga volgende week weer eens langs.. ben benieuwd...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil zo graag zo'n mooie grote kruik maar heb er eigenlijk geen plek voor.
    Het word tijd dat ik hier de boel eens verbouw, ha ha ha.
    Heel sfeervol allemaal.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooi kruik, daar zou ik ook graag tegenover zitten hoor hihi. Wie weet komt het er nog eens van om die kant op te reizen ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kruik, en die heeft idd soms helemaal niets nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp wel waarom je nu gezellig daar gaat zitten met je schootcomputer...Mooi!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige aanwinst je mooie kruik.....ben ook zeer benieuwd naar de grote kruik
    Zit te genieten van je beelden

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kruik...staat super op je tafel.
    En inderdaad, zo'n mooie kruik heeft niet veel nodig om er mooi uit te zien.

    Fijne zondag verder,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww Mandy die kruik is geweldig hoe stoer liefs fijne zondag van mij ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kruik. En hij heeft inderdaad niets nodig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou mandy , je bent zeker goed geslaagd , zo'n een super mooie kruik.
    Ben ook wel benieuwd naar dat ander exemplaar.
    Groetjes
    Christel , garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je kruik. Ik kan me voorstellen dat je nu nog vaker aan de tafel zit.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo gaaf je kruik!! Wat kun je daar blij van worden he, hier staat mijn kruik ook regelmatig met niets er in, net wat je zegt, eigenlijk zijn ze al zo mooi dat ze niets nodig hebben, Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou ook aan tafel gaan zitten met zo'n uitzicht :))
    Geniet er maar lekker van. Mooi die toef steeneik.
    Fijne week
    grtzzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kruik!! Zo mooi.
    Ooit.. als mn portomonee uitpuilt :p dan koop ik er ook 1. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij een Walhalla daar bij Potterieke...moet er gauw eens naar toe. Begrijpelijk dat je heeeel erg blij bent met je nieuwe aanwinsten!! Waarom heb je toch je lampvoet verkocht...stond zo leuk!!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Potterieke is zo leuk! Hele gave kruik! Kan niet wachten om bij mij zelf aan de slag te gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig adresje waar je zoveel moois kan kopen en... er een geweldige plek bij je thuis voor vindt. Ben benieuwd hoe je de volgende poten gaat doorboren... geniet nog na van het vorige verhaal!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo....die is gaaf! Zo zou ik ook wel bij de tafel willen zitten!
    En waar is dat Walhalla van jou? Zeker weer ver bij mij uit de buurt! haha

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi,....joh dat je die lampenvoet verkocht hebt, super was t'ie!

    BeantwoordenVerwijderen