woensdag 3 februari 2016

Inspiratieloos

Zoals de titel al zegt.. ik ben echt INSPIRATIELOOS de laatste tijd. Eigenlijk vooral ook heel druk geweest waardoor je niet echt tijd over hebt om bezig te zijn in huis. En als je dan snel een post wil maken weet je niks om over te bloggen.. zucht. Vorige week ben ik benaderd door Benita van De Wemelaer met de vraag of ik een photodiary wil bijhouden. Ik was stiekem razend enthousiast, maar waar ging ik de tijd vandaan halen? Door roosterwijzigingen op het werk was ik afgelopen vrijdag, zaterdag en vandaag vrij. Ik ben deze week dus druk aan het tikken voor wat leuke teksten! Veel foto's die ik voor m'n blog gebruik daarin meegenomen. Vandaag nog lekker in de weer geweest met de camera na een grote schoonmaak. 

Omdat ik zo inspiratieloos ben post ik gewoon een aantal plaatjes van vandaag! 





 Plannen voor het verven zijn ook in het water gevallen.. Ik zou volgende week vakantie hebben maar dat heb ik helaas moeten verplaatsen naar half maart. Tijdens het foto's maken realiseerde ik me dat jullie onze badkamer nog nooit hebben gezien. (je mist er niet veel aan hoor;)) 
Lekker simpel, modern. Als ik weer zou mogen kiezen zou ik toch een ander wasmeubel kiezen. Maar gelukkig heb ik wel een mooie kraan haha :-) Ik heb ook al wel 2 of 3 maanden een aantal hoffz haken liggen die opgehangen moeten worden om alles een beetje aan te kleden.



 
 En voor degene die zich afvragen hoe het met de verbouwing van de zolder gaat? Er zit schot in de zaak, maar van mij mag het eigenlijk nog wel wat sneller (ja, ongeduldig)
Als je de trap op komt aan de linkerzijde staan de wasmachine en droger. Deze worden weggewerkt achter een wandje met een mooie deur.

Er stond al een frame van de schroten die er aan zaten, deze zijn verstevigd, er is elektra door heen getrokken en dit wordt afgewerkt met isoleerspul en gipsplaten.  Als alles is afgetimmerd laten we de hele zolder stuccen.
 

De berging bestond uit 3 grote losse platen. Deze wordt ook afgetimmerd met deurtjes.
Ik ben blij als over een tijd alles klaar is. Alle spullen staan op een gestapeld in de logeerkamer. Je kunt amper het bed nog zien daar haha. Volgende keer zal ik weer een update doen!

Fijne avond allemaal! 
Liefs,
Mandy


17 opmerkingen:

  1. Dat gaat helemaal goed komen met de zolder en ben dan ook benieuwd naar het resultaat.

    Leuk ik ben ook door benita gevraagd en ben benieuwd naar jou verhaal.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer je zo druk bent, heb je ook gewoonweg te weinig tijd om veel in je huis te doen. Dat komt vast wel weer. Je badkamer mag er zijn hoor, ik durf de mijne echt niet te laten zien ;-). De zolder wordt vast heel fraai, ik ben benieuwd!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als de zolder straks gestuct is krijg je weer inspiratie hoor, badkamer ziet er ook goed uit:-))

    Groetjes,

    Saski

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf heb ik ook geen inspiratie. Ik ben tevreden hoe het is. En natuurlijk heb ik wensen maar mijn grote wens is een ander huis. Je badkamer ziet er mooi uit hoor. Ik ben benieuwd hoe de zolder er uit komt te zien.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je rondje door de badkamer en zolder waren best inspirerend hoor dus het komt wel goed met je photodiary!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk dat iedereen dat een beetje heeft,na drukke maanden,
    lekker alles gezellig maken en dan...
    Maar je moet niets toch .
    leuk om dan weer iets in het vooruitzicht te hebben.. met je fotodiary!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ai, dat is heel herkenbaar; geen inspiratie als je het druk hebt. Ik heb 2 werkbaantjes en met de kerst en oud & nieuw had ik het zo druk dat ik geen inspiratie en tijd had om snel wat artikels tussendoor te plaatsen. Toen heb ik ook bijna 2 maanden niks geplaatst. Maar het komt wel weer.
    Wat is de badkamer mooi strak zeg. Ben nu wel benieuwd hoe de zolder eruit komt te zien! ;-)

    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh maar als je nog veel te doen hebt, dan heb je straks weer wat om over te bloggen als het af is. Je badkamer is hartstikke netjes hoor, die van ons is echt aan vervanging toe!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal niet erg zomaar wat plaatjes!
    Jammer dat je vakantie opgeschoven is.. Wie weet kun je in maart de zolder gelijk meeverven?;-)
    Succes met alle drukte en kijk uit naar je reportage voor de Wemelear.
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou niks mis met dit blogje toch, genoeg inspiratie zou ik zeggen en je hebt het gewoon heel druk. Ben wel benieuwd wat er met de badkamer gaat gebeuren, wij hebben ook zo'n wit strak ding en tja ook daar wil ik aan de slag.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms worden je dagen even opgeslokt door andere dingen en dan kan ik me voorstellen dat het bloggen even wat minder wordt. En voor inspiratie hoef je natuurlijk niet steeds nieuwe dingen te doen in je huis. Zou wat erg kostbaar worden, lijkt me. Het is juist de kunst om van je bestaande spullen weer een mooi sfeerbeeld te maken. En dat is je toch weer gelukt!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De dagen vliegen ook letterlijk voorbij. En dan komt er van het bloggen niet veel terecht.
    Dat is hier net zo hoor. Ben benieuwd naar je stukje bij de wemelaer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel mooie foto's hoor ondanks je gebrek aan inspiratie ;). Ben benieuwd naar je diary bij de wemelaer. Ik doe binnenkort ook mee. Ben druk met foto's verzamelen.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tsja, dat heb je weleens, geen inspiratie. Gelukkig is bloggen een hobby, iets voor erbij en zeker geen halszaak.
    Stel je voor! dan zouden we nog stress krijgen van het bloggen. Dat moet niet.
    Het ziet er gezellig uit bij je.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zonder inspiratie heb je toch maar mooi een post gemaakt waarvan we weer kunnen zien wat er allemaal bij jou gebeurt dus......hoezo geen inspiratie?
    En ik vind je badkamer prachtig hoor.....simpel maar mooi!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je badkamer is echt heel mooi , ik hou van dat donkere met wit .
    Leuk dat je meedoet aan de photo-diary, ik kijk er naar uit .en met weinig inspiratie heb je nog heel veel laten zien , wacht maar als het af is , heb je weer een heleboel om te laten zien .
    Fijne avond
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ook niet altijd inspiratie hoor, komt vanzelf weer, snap dat het allemaal wat sneller mag met verbouwen, hier gaat het helemaal niet snel, soms baal ik daar best van maar ach je hebt maar 2 handen he dus ik leg me er maar bij neer, liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen