zaterdag 5 maart 2016

Bloemengekte

Ja jullie lezen het goed, BLOEMENGEKTE!
Eigenlijk vind ik bloemen en planten afschuwelijk in mijn interieur (op uitzonderingen na dan natuurlijk, maar die kennen we denk ik allemaal wel ;)) Maar ik was van de week bij een Intratuin en daar hadden ze overal vazen gedecoreerd met (weliswaar nep) bloemen, heel veel verschillende soorten bij elkaar in. Doet me denken aan van die prachtige landelijke veldbloemboeketten. 
Ik had er helemaal zin in om een beetje kleur naar binnen te harken hier ;) Op naar de winkel voor een paar mooie bloemen!

Gewoon stoer in een oude nepalese pot, maar vind dan maar eens een passend gevaarte wat er in kan voor het water want die potten zelf zijn natuurlijk zo lek als een mandje!! Ergens bovenin de kast een mooi glazen exemplaar gevonden die er op een centimeter na perfect in past! en dan mooi de bloemetjes erin zetten :)





Schaal die op tafel stond weer op de plek van de kruik gezet, deze stond op de tv kast.
Nog een paar eitjes tevoorschijn gehaald en erbij gedaan. Ik vind het lenteproof hoor ;) Jammer dat de bloemen waarschijnlijk maar krap een week staan ;P 


Vandaag ook verf voor de woonkamer besteld, deze ga ik niet aankomende week , maar die week erna verven! Ook boven komen we steeds een stukje verder met de zolder. Alle elektra is getrokken, kozijn geplaatst om de wasruimte af te schermen en een kant van de slaapkamer is volledig betimmerd. Gelukkig ben ik niet de enige die verkeerd boord (met de tafelpoot;)) maar hij dus ook waardoor er een gat in een van de elektra buizen is gesmolten en dus volledig vervangen moet worden hihihih (ja sorry ik moest er wel om lachen eigenlijk) . Maar als dat allemaal klaar is kan de andere kant afgetimmerd worden! Het stucwerk komt steeds dichterbij, wat dus betekend dat ik ook mooi kan gaan verven (uiteraard mijn favoriete deel hahaha)

Waarschijnlijk zal de volgende post over de muren gaan, hoop dat dit beter gaat dan in de hal aangezien het wel ook dezelfde kleur is.. Ben benieuwd!

Ik wens iedereen een fijn weekend.
Liefs,
mandy
 


12 opmerkingen:

  1. Mooie bloemen( en staan geweldig in de nepalese pot,zat er ook aan te denken om ze daarin te zetten alleen is mijn pot niet zo groot en paste mijn glazen vaas er never nooit in.

    Hier de slaapkamer vloer geverft met carte colori vloerverf helemaal vol vlekken,baal echt enorm ,alle stappen goed gedaan volgens mij. Primer op kleur roller gekocht die ze aanbevolen, woensdag komt ons nieuwe bed en kan niet meer worden uitgesteld zo balen.:-((

    Fijn weekend

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor iemand die niet van bloemen houd heb je een mooi boeket staan.
    Erg geslaagde combinatie, ook de eitjes in de schaal!
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boeket , jammer dat het niet langer mee gaat dan een week .
    Staat ook mooi in jouw pot .
    Succes nog met het klussen hè, komt allemaal goed.
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, succes met klussen..

    Liefs, Marjone!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Af en toe haal ik ook een bos bloemen in huis. Ik hou wel van bloemen, vooral de bestorven kleuren vind ik erg mooi. Zelf heb ik ook zo'n kruik en ik heb een colafles op maat geknipt zodat ik er toch mijn bloemen ik kan doen. Succes met het klussen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar, want ik houd ook niet zo van bloemen in huis. Maar heel soms heb je het gewoon even nodig om wat kleur in huis toe te voegen.
    En in een stoere houten kruik staan ze dan ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De nepbloemen bij Intratuin heb ik ook zien staan, het zijn hele mooie veldbloemen die je best goed met echte bloemen zou kunnen mengen. Het voordeel is dan dat de nepbloemen daarvan best lang blijven staan ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even wat kleur toevoegen kan echt een boost geven, succes met klussen!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super mooi, Mandy! Geniet van je bloemenzee..;) :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker fleurig hoor en als ze uitgebloeid zijn is zo'n mooie pot natuurlijk leeg óók een plaatje! Altijd kunstbloemen(want die gooi je niet weg).....mwah! Benieuwd hoe de woonkamer wordt; succes!
    groetjes, Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die bloemen. Ik houd juist wel van bloemen en heb dan ook meestal wel bloemen staan. En dan vooral die wilde veldboeketten zijn gaaf. Vind het wel prachtig staan bij jou in de huiskamer, in de nepalese pot. Geniet ervan :-)

    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg spontaan zin om bloemen te gaan halen. Wat komen ze extra mooi uit in een rustig interieur! Echt een plaatje!

    Liefs,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen