vrijdag 18 maart 2016

Vakantie vol kalken

Goedemiddag :)!

Deze week heb een week vakantie van het werk (gaat zo snel voorbij:(  ). En wellicht is het jullie niet ontgaan dat ik de woonkamer zou gaan verven. Een tijd terug begonnen met de hal als voorproefje voor de kleur. Gelukkig viel deze erg in de smaak (ook bij vriendlief ) en ben ik maandag aan de woonkamer begonnen. Ik bestelde een grote 5 liter pot zodat ik niet tekort zou komen; nou dat is gelukt hoor! Ik heb nog meer als de helft over, geen idee hoe ik dat gedaan heb!! Maar dit kan ik zeer goed gebruiken want een stuk van het trapgat naar zolder moet nog, want deze moeten mee gestuct worden als de zolder wordt gedaan. Dat scheelt dan wel weer!

Ik heb gebruik gemaakt van de kleur River Silt van P&O. Voor de verwarmingen heb ik de lak besteld in dezelfde kleur. Deze week wel iets af maar ik had nog zwarte lak staan, deze heb ik iets vermengd. Dus je ziet gelukkig nauwelijks verschil meer!

Ik denk dat veel van jullie het resultaat al wel via Instagram hebben gezien, maar bij deze ook nog even met wat betere foto's :)



De nieuwe kast die ik alvast op de toekomst verfde (anders blijf je aan het verven he, ahahah!) staat er super mooi bij!  Ook het lampenkapje misstaat niet (ja ook op de toekomstige kleur gekocht :))


Ook weer een paar nieuwe bloemetjes in huis gehaald aangezien die vorige het nog niet eens een week hebben volgehouden. Ik koop dus ook geen bloemen meer bij de Intra tuin.. Nu bij een plaatselijk bloemistje wat leuks gehaald :)
 

Na het verven heb ik de eethoek eens omgedraaid , het lijkt meer open te zijn zo. En het nodigt nu echt uit om daar te gaan zitten haha! Let vooral niet op de lampen, deze moeten nog weg.. Ik wil graag een industriele spot erboven! Dat maakt het denk ik nog net wat ruimtelijker.
 


Het volgende project zal denk ik de zolder zijn. Als dit eenmaal gestuct is lekker verven en de berging aftimmeren. Geduld!

Een fijn weekend gewenst!!
Liefs,
Mandy

20 opmerkingen:

  1. Het is heel mooi geworden, Mandy...kalkverf op de muren geeft zoveel sfeer. Een meevaller dat je nog zoveel verf over hebt, dat kun je inderdaad nog goed gebruiken.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel mooi geworden, ook de kleur staat er goed bij.
    Heel sfeervol allemaal.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heel mooi geworden! Prachtige kleur!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden hoor....netjes en je tafel staat ook leuk zo...alles de lampen....hihihihihi....fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden en die lampen......ach je moet toch iets te wensen houden toch!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi geworden hoor...
    wij hebben nog een industriële spot over mocht je belangstelling hebben...

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi en sfeervol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele verfraaiing hoor, mooi! Wb die lampen,waarom maak je ze niet industriële met verf? Vast op pinterest te vinden. Zie ze ook regelmatig voorbij komen op fb. Succes ermee en geniet maar lekker van je 'nieuwe' woonkamer:)) grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele verfraaiing hoor, mooi! Wb die lampen,waarom maak je ze niet industriële met verf? Vast op pinterest te vinden. Zie ze ook regelmatig voorbij komen op fb. Succes ermee en geniet maar lekker van je 'nieuwe' woonkamer:)) grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat ik ze te groot vind voor in de ruimte waarin ze nu hangen! Dus wil graag een spot zodat je meer ruimte creëert. :)

      Verwijderen
  10. Heerlijke foto's Mandy.
    Ik geniet er lekker van.
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had je foto's al gezien op instagram ja. Het is prachtig geworden. Wij hebben zelf nu toch een andere tafel op het oog, dus wellicht binnenkort ook een grote verandering in de kamer. Het is bij jou prachtig geworden met de kalkverf enzo. Het dan echt genieten hè?

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is prachtig geworden! Mooie kleur, heel sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's!
    Fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat staat de klëur mooi. Ineens een andere uitstraling. Je tafel vind ik ook zo mooi staat. Tja een mens blijft bezig he? Maar wel met een geweldig resultaat.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi geworden Mandy....je hebt eer van je werk! De lampen vind ik persoonlijk ook mooi staan, ik zou ze alleen iets minder glimmend maken maar ja, als je je zinnen op een industriële spot hebt gezet wie zijn wij dan om je idee te veranderen he!! haha.

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie geworden en ik vind je lampen boven je eettafel erg sfeer vol! ik hou er wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heeel erg goed geslaagd, alles bij elkaar een hele mooie sfeer, prachtige dingen zie ik staan:) groetjes, inge ik heb deze kleur op de keuken gedaan ook erg mooi;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eer van je werk! Supermooi geworden. Leuk als dan alles op zn plek valt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen