dinsdag 17 mei 2016

Ongeduldig!

Goedenavond!


Het is inmiddels al weer een maand geleden dat ik wat gepost heb! De tijd gaat zo snel.. Over 3 weken gaan we zelfs al met vakantie. Hoe mooi ik in de vorige post vertelde dat we de zolder na onze vakantie zouden laten stucen.. hoe mooi het nu al gedaan is!! We zijn weer veel te ongeduldig! Er kwam een mooie deal langs via werkspot dus waarom niet? Gisteren zijn we druk geweest alles verf klaar te maken en één wand alvast in de wallprim gezet. De muren naar boven en de muur waar je tegen aankijkt als je de trap op loopt worden in de zelfde kleur geverfd als de woonkamer en het trapgat naar de 1e verdieping, zo dat het een geheel wordt. De kleur voor de zolder zelf heb ik nog niet uitgekozen, maar waarschijnlijk wordt het le noir et blanc nuance. Ik wil het hele dak (punt) mee verven dus het moet niet te donker zijn. Maaaar eerst even gewoon wat sfeerplaatjes!

 Muurtjes lijken hier heel erg groen, maar dat zijn ze niet.. :-)

En dan nu een aantal foto's van de zolder. In de volgende post is alles hopelijk geverfd ;) Zodra dat gedaan is kan het laminaat gelegd worden en de plinten eraan. Via MP heb ik twee dezelfde paneeldeuren gevonden die ik even goed moet schuren en lakken. Al het houtwerk ga ik ook even overnieuw doen. Nog een beste klus maar wil het graag klaar hebben voor ik op vakantie ga! Wel echt raar dat het ineens zoveel vorm begint te krijgen! (nouja, gelukkig maar he!!) Maar het gaat zo snel ineens!




Wellicht geen post meer voordat ik op vakantie ga.. Of ik moet weer zo ongeduldig zijn :-) En anders misschien een mega post! Ik wens iedereen een fijne week!

Liefs, 
Mandy

10 opmerkingen:

  1. Wat gedaan is, is gedaan moet je maar denken! Lekker dat het zo begint op te schieten. In het najaar wil ik ook met het huis aan de slag en al wordt dat ook een beste klus, ik heb er zin in!

    Mocht je geen post meer plaatsen, dan wens ik jullie een heerlijke vakantie! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorme klus is het. Fijn Dat jullie al bezig zijn. En werkspot is een geweldige site weet ik uit ervaring. Succes met de verdere werkzaamheden. En heerlijk dat jullie al zo snel op vakantie Daan. Ik wens jullie heel veel plezier.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een enorme klus maar het resultaat is geweldig mooi.
    Heel veel succes met het vervolg.
    En een hele fijne vakantie.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel werk verzet hoor, je gaatt het nog jammer vinden als het klaa is!
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt mooi hoor. Best spannend he, een nieuwe kleur. Ben zelf bezig met CC Lino, zonder primer begonnen, maar..... lijkt me toch dat het wel nodig was. Overnieuw dus!
    Fijne vakantie!
    groetjes Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh werkspot......? Ik ben ook op zoek naar iemand die handig en niet duur is voor stucwerk en kalken.....? Woon je ook in het noorden misschien...ha dan kan die handyman hier na jullie ook wel langskomen. Heb je dus een goede....? of een tip....? houd me aanbevolen.
    Weet niet hoe werkspot werkt maar ga eens op onderzoek uit.

    Succes met de klus....wordt vast prachtig.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaat die vakantie deugd doen na al dat klussen , hier in belgie is het ook niet zo makkelijk om een stukadoor te vinden voor kleine werkjes , maar ook gelukt bij ons hoor.
    Veel succes met het uitkiezen van de kleur .
    En een fijne vakantie !!
    Christel , garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt prachtig. En wat niet klaar is, komt toch na de vakantie wel? Dan heb je extra energie op gedaan.
    Werkspot, dat ken ik niet, kun je daar wat meer over vertellen?
    Fijne vakantie alvast,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Heb je goede ervaringen met werkspot? Ik heb hier eigenlijk nog nooit op gekeken, omdat mijn man alles zelf doet..maar stucen laten we wel altijd doen. Knapt op he.. als dat weer gedaan is! Suc6 met de schuur en verf klussen!
    Groet, leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Heb je goede ervaringen met werkspot? Ik heb hier eigenlijk nog nooit op gekeken, omdat mijn man alles zelf doet..maar stucen laten we wel altijd doen. Knapt op he.. als dat weer gedaan is! Suc6 met de schuur en verf klussen!
    Groet, leonie

    BeantwoordenVerwijderen