woensdag 5 oktober 2016

I'm back!

Elke keer als ik weer op mijn blog keek zat ik er zo tegen aan te hikken om weer de camera te pakken en foto's te maken om aan jullie te laten zien. Er is hier inmiddels zoveel gebeurd! Er zullen vast een aantal van jullie zijn die het allemaal via instagram wel gevolgd hebben. Dit omdat het zoveel makkelijker is dan constant een blog te typen.

Vanochtend moest ik naar de tandarts met als resultaat dat ik met een enorm verdoofde mond zit. Dus waarom dan geen blog typen? Ik trok mijn stoute schoenen aan en maakte foto's van de zolder en de tuin. Het is zulk mooi weer! Zelfs planten lopen gewoon voor een tweede keer uit, en ik kocht ook wat herfstige plantjes om de tuin wat op te vrolijken. Nu we klaar zijn met de zolder gaan we verder met de tuin. Deze hebben we nu zo goed als leeg, op een enkele stronk na die er al zolang staat , dat hij eruit gehakt moet gaan worden. Echt mannenwerk dus ;) Wat dus ook betekend dat ik geduldig tot het weekend moet wachten.. Maar dat mag de pret niet drukken! Ik heb namelijk al een nieuwe lamp gekocht voor bij de voordeur, plannen worden gesmeed om de kozijnen van het huis te (laten) verven, ideeen voor planten razen door mijn hoofd!

Maar daar zal ik in de volgende post wat meer over laten zien en vertellen! Ik wil jullie graag onze zolder laten zien hoe hij nu is geworden. We hebben alles laten stuccen en ik heb de gehele kamer in de kalkverf gezet. Ik heb Mia colore gebruikt, in de kleur etna ashes.






En wat foto's gemaakt in de tuin;







Een een sfeerplaatje. Nog steeds blij met mijn grote kruik van Potterieke




Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto's en tot snel!
Ik heb de optie tot reactie weer aangezet , dus spam maar raak!!

Fijne week allemaal
Liefs,
Mandy

16 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent Mandy! De zolder is mooi en rustig van sfeer geworden. Ben benieuwd wat jullie met de tuin gaan doen. Hopelijk niet vol stenen, daar pben ik geen fan van. Veel succes ermee!
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou bijna willen dat je vaker naar de tandarts zou moeten hihi, want gezellig dat je weer een blog hebt geplaatst. Nu hopen dat de drempel helemaal verdwenen is.

    Wat is de zolder mooi geworden, de kleur is ook prachtig. Ik verbaas mij altijd over het effect van lichtval, daardoor kan een kleur er ineens heel anders uitzien. Veel succes met de tuin!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden hoor! En die drempel.... die ken ik ook ;-). Mooie foto's van je tuin, super! Blijf vooral bloggen. Ik pak het binnenkort ook wel weer op.

    groetjes Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig we kunnen weer.....hihihihihi....mooi hoor allemaal...wel blijven hoor bloggen is zo leuk...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor de zolder, goeie foto's gemaakt.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi zeg, je zolder. Goede kleur, dat Etna Ashes.
    Zo'n opgeruimde zolder, dat lijkt me echt heerlijk.
    Dus doei, ik ga de zolder opruimen NU
    je hebt me op ideeën gebracht.
    Groetjes en fijn dat je weer in blogland bent.
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's van een super mooie zolder. Dat bureau vind ik echt heel erg mooi.
    En je tuin is ook al zo fantastisch. Wat is het nog heerlijk genieten hè, met deze mooie dagen.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie zolder, die straalt heel veel rust uit.
    Bij mij is het een opslagplaats dus ziet het er niet zo netjes uit.
    Je grote kruik staat ook erg mooi echt een blikvanger.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je zolder prachtig geworden, echt mooie kleuren voor de muren en het bureau past er ook mooi bij. Ik heb genoten van je foto's

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De zolder is heel mooi geworden, mooie kleuren heb je gekozen.
    De tuin foto's zijn ook mooi.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ben ik jaloers op je opgeruimde zolder...prachtig allemaal!
    Hier is de zolder de hobbyruimte van manlief dus....rotzooi! Maar goed....alleen hij komt er dus ik heb er niet veel last van, hihi.

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf! Mag ik vragen wat voor kleur je op het bureautje hebt geschilderd? Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij was het charleston grey van Le noir et blanc van de karwei! In matte muurverf, ik heb het daarna afgewerkt met een sealer! Groetjes Mandy

      Verwijderen
    2. Dank je wel Mandy! Leuk om je te volgen! Groetjes!

      Verwijderen