woensdag 30 november 2016

Alles lijkt op elkaar

...of toch niet?
Vanochtend was ik wat aan het schuiven met spullen in de woonkamer. Stuk voor stuk allemaal items waar ik heel blij mee ben en items die je mooi met elkaar kunt combineren. Toch krijg ik het élke keer (weer) voor elkaar dat alles zo op elkaar lijkt.. hoe ik het ook neerzet! En dan denk ik bij mezelf; het staat echt super gaaf! Dat móet ik op de foto zetten. Nou dan pak ik de camera erbij en naderhand blader ik door de foto's heen en dan lijkt het niet eens te zijn veranderd. En dan slaat de twijfel weer toe om een blogpost te schrijven (of dus niet).

In de vorige post heb ik uitgelegd hoe je een mini kerstboompje zou kunnen knutselen. Ik heb hier echt veel leuke reacties over gehad, dank jullie wel! Daarom wil ik bij deze ook vragen of jullie het leuk zouden vinden als er vaker een post met een Do It Yourself online zou komen? Ik ben namelijk graag bezig met dit soort projectjes! En als ik jullie daarin kan meenemen zou ik dat erg leuk vinden! Dus dames; ik hoor het graag van jullie! (Heb nog een hele leuke DIY liggen. :))



Mijn grote kruik zette ik in de vorige post op de tafel omdat ik er anders geen mooie foto van kon maken. Uiteindelijk heb ik deze er toch maar weer neergezet want het is wel een enorme eye catcher (onder een eye catcher ha ha) Dit is ook meteen het enige wat ik tot nu toe aan kerst decoratie in huis heb gehaald. Na Sinterklaas ergens gaan we een kerstboom halen.

Afgelopen zondag was ik jarig, en vierde ik mijn verjaardag ook meteen. Ik heb twee prachtige boeketten gekregen. Nou zie die maar eens kwijt te worden als je nooit bloemen in huis hebt! Dit was dan ook de aanleiding om alles weer te verschuiven ;). Op de salontafel heb ik het eens anders gedecoreerd dan normaal. Geïnspireerd door Wulf van de Pol , een prachtige mix tussen eigenlijk van alles: Chique, sober, landelijk, lief, schattig, modern, klassiek, authentiek. Een stijl welke mij erg aanspreekt omdat het niet alledaags is. Een mooie rustige basis welke wordt gevormd door de meubels en verlichting. Aangekleed met veel bloemen, in alle kleuren en maten. 
Nou zo gek heb ik nou dan ook weer niet gedaan maar zie hier mijn resultaat ;)





Een mooi sober dienblad gecombineerd met een authentieke houten kandelaar, een metallic windlicht maar toch weer een moderne glazen vaas waarop de bloemen staan. Om het toch wat landelijk / sober te houden het oud houten maskertje op statief en de kaligrafeerkwasten. Ik vind de combinatie tussen verschillende materialen en stijlen erg leuk! 

Als tegenhanger op de tv kast en rommelkast wel kleine sobere hoekjes.




En op de bar bij de keuken een sober plantje 

 
En gewoon wat sfeerplaatjes.





Ik wens jullie allemaal een fijne week toe met veel inspiratie!
Liefs,
Mandy

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sfeer heb je in huis en DIY projecten zijn altijd welkom hoor :)
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk als je DIY's laat zien. Eerst hadden we Miranda die dat altijd deed maar die is verhuist naar het buitenland en horen we niet veel meer. Dus gezellig kom maar op. En verder niet twijfelen het is super sfeervol bij je en we kijken graag met je mee/binnen.
    Fijne dag, groetjes Coby (IG cbcosycot)
    Ps. vandaag ben ik jarig en heb gister al een bos bloemen gehad, iid dilemma waar zet ik het neer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt goed uit hoor, hoe je het ook neer zet. En nog eens een diy is prima. Als je het niet precies zo namaakt kan het zeker inspirerend zijn.
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit bij jou!
    En DIY is altijd leuk om te delen, de post van het boompje heb ik gemist dus dat ga ik opzoeken.
    Ik zoek nog een boompje voor thuis!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er prachtig en sfeervol uit bij jou Mandy..en harstikke leuk als je DIY wilt delen ik ben zeker voor erg leuk hoor.Groetjes Dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om binnen te mogen kijken in je mooie interieur! En die DIY, daar kijk ik al naar uit!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zelf een enorme DIY-er dus projecten zijn zeker welkom. Het ziet er weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zelf een enorme DIY-er dus projecten zijn zeker welkom. Het ziet er weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel sfeervol huis, dus de foto's blijven inspireren. En DIY vind ik ook altijd leuk om te lezen, al doe ik er meestal niet veel mee. Maar het kan desondanks ook weer aanzetten tot andere ideeën, dus kom maar op.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het diy kerstboompje super leuk. Kom maar door hoor met de goede ideeën.
    En tsja, dat heb ik nou ook, hier niet zoveel veranderingen dus ik plaats ook bijna geen foto's meer op mijn blog.
    Misschien binnenkort weer.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom maar op met je projecten, helemaal leuk!! Je boompje is helemaal leuk geworden.
    Gezellig is t bij je
    Goed weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om te beginnen alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag. Je hebt een prachtig huis dus ik kijk graag bij je naar binnen. Het kerstboompje vind ik leuk dus kom maar af met de DIY ideetjes, zelf knutsel ik graag en een paar ideeën zijn altijd welkom. Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou zeggen , go for it , het boompje is super leuk , ik zag het nu net , ik loop wat achter ....
    Diy projectjes daar housen wij allemaal van .
    Mooie sfeerplaatjes .....
    Fijne dag , Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kom maar op met je DIY dingetjes!! Ik heb elke do.avond een kwek/knutselgroepje met een stel vroegere buurvrouwen.....we kunnen je ideeën wel gebruiken!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mandy, ontdek net je blog, wat mooi en wat sfeervol. Ga je volgen en genieten van de volgende posten. groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen