dinsdag 20 december 2016

Kerstgroet

Lieve mensen!

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog dit jaar! Ondanks dat het bloggen en reageren bij velen van ons op een wat lager vuurtje staat zie ik in de bezoekersaantallen dat het absoluut gelezen wordt! Dat geeft enorm veel voldoening, dank jullie wel!!

Dit is mijn laatste post van het jaar. Volgend jaar zal ik zeker weer gaan bloggen. Ook op mijn vraag die ik in mijn vorige post stelde kreeg ik leuke reacties, en hier ga ik absoluut wat mee doen!
In januari ga ik dus aan de slag om een duidelijke DIY te maken voor jullie :)

Lieve mensen, ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2017. Dat al jullie wensen en verbouwingsplannen uit mogen komen!

Tijd om 2016 af te sluiten en achter ons te laten, voor sommigen een mooi jaar en voor anderen met tegenslagen. Voor ons was dit absoluut een mooi jaar! Een reis gemaakt in de zomer waarvan ik nooit dacht dat ik die zou gaan maken, de zolder helemaal zelf verbouwd en de hele voortuin opnieuw aangelegd.

Nogmaals bedankt iedereen en tot volgend jaar!




10 opmerkingen:

  1. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2017! Ik zie zeker uit naar je nieuwe blogs en de diy's.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook hele fijne dagen en een goed en gezond 2017 en tot volgend jaar

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige feestdagen en alle goeds voor 2017!
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2017. Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne kerstdagen en een zorgeloos 2017! Ook ik kijk uit naar je volgende blogs!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dagen en een mooi en gezond nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou een sfeervolle kerst en een goed en gezond 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele fijne feestdagen gewenst, met iedereen die je lief is!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kerst is al weer bijna voorbij maar ook van mij hele fijne dagen gewenst.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben wel een beetje te laat om je fijne kerstdagen toe te wensen maar nog net op tijd voor: fijne jaarwisseling! En ik wens je een goed en gezond 2017 toe!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen