woensdag 22 februari 2017

Kleur

Hallo lieve mensen!

Iets wat al een tijdje op de planning stond; het uiterlijk van mijn blog veranderen! Misschien zijn de kleuren wat naar mijn hoofd gestegen, maar ik vind het wel weer lekker fris zo! 

Een tijd geleden zag ik bij de Xenos een paar mooie verwassen rode kussens liggen. In de winkel twijfelde ik zo dat ik ze niet heb gekocht. Eenmaal thuis heb ik ze toch maar online besteld. Maar goed, dan heb je dus 2 rode kussens in een huis met alleen maar bruin/grijs/zwart tinten. De kleur vond ik erg leuk, maar ook wel erg eenzaam. Nu het voorjaar wordt kunnen we wel weer wat bloemetjes in huis halen om het wat op te vrolijken. Ik ben dus ook maar aan de tulpjes gegaan in een mooie bijpassende kleur! 




Deze keer geen uitgebreide post, ik moet namelijk nog flink aan de poets in huis! Ik wens jullie allemaal nog een fijne week !
Liefs,
Mandy



5 opmerkingen:

  1. Heerlijk een beetje kleur in huis! Geniet ervan en je blog ziet er inderdaad lekker fris uit! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig een beetje kleur in huis. In combinatie met de tulpen krijg je toch zin in het voorjaar.
    Groeten van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de woonbladen zie je ook steeds meer kleur. Zelf ben ik nog niet om, maar bij jou staat het absoluut mooi.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is toch heerlijk, met het komende seizoen voor ogen, om wat kleur in huis te halen! Kom maar op met die kleuren in de lente....het staat zo vrolijk bij jou in huis!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En, alles weer spic en span? Heerlijk het voorjaar. 1 van mn favoriete jaargetijden, samen met t najaar. Ach ieder seizoen heeft zn charmes. Geniet van je tulpen en je huis
    Goed weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen